Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam takie pytanko w jaki sposób zrobić mapowanie na "zgiętym cylindrze" tzn mam cylinder daje na nigo bend 90 stopni i przez przypadek usunełem "Mapping coordinates" teraz jak się bawie unwrapem to teksturka na nim jest zawsze śmiesznie zniekształcona. Czy jaest moze jakiś sposób na to?

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jest mnostwo sposobow :)

 

 

1. bardzo prosty i szybki -> plugin przydatny przy mapowaniu Manuka texture layers(o ile sie nie ciachnolem i dobrze kojaze - w newsach bylo o nowej jego odslonie v2.0) Ma on bardzo fajna i przydatna opcje mapowania wzdloz splaynu.

 

2. Bardziej na miejscu - czytaj wiecej sie nauczysz) zamapuj to recznie (modyfikator unwrap uvw). Zeby ulatwic sobie prace odpowiednim warstwom na cylindrze przypisz mapowanie cylindryczne(uvw maping) puznie reczna obrubka.

 

3. Program deepuv ale najpierw trzeba go chocby troszke znac i rozumiec :)

(jak dlamnie kiler jesli chodzi o pomoc przy mapowaniu obiektow - maxowy uvw unwrap sie nieumywa :)

Napisano

No jeżeli to faktycznie jest tylko "zbendowany" cylider to chyba nie powinno być przy tym problemów - czytaj sam unwrap wystarczy;) Napisz jak zniekształcona jest ta tekstura bo coŚ chyba nie do końca unwrapa doceniasz ;))

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności