masater Napisano 24 Sierpień 2004 Napisano 24 Sierpień 2004 Mam takie pytanko w jaki sposób zrobić mapowanie na "zgiętym cylindrze" tzn mam cylinder daje na nigo bend 90 stopni i przez przypadek usunełem "Mapping coordinates" teraz jak się bawie unwrapem to teksturka na nim jest zawsze śmiesznie zniekształcona. Czy jaest moze jakiś sposób na to?
bartonfink Napisano 24 Sierpień 2004 Napisano 24 Sierpień 2004 jest mnostwo sposobow :) 1. bardzo prosty i szybki -> plugin przydatny przy mapowaniu Manuka texture layers(o ile sie nie ciachnolem i dobrze kojaze - w newsach bylo o nowej jego odslonie v2.0) Ma on bardzo fajna i przydatna opcje mapowania wzdloz splaynu. 2. Bardziej na miejscu - czytaj wiecej sie nauczysz) zamapuj to recznie (modyfikator unwrap uvw). Zeby ulatwic sobie prace odpowiednim warstwom na cylindrze przypisz mapowanie cylindryczne(uvw maping) puznie reczna obrubka. 3. Program deepuv ale najpierw trzeba go chocby troszke znac i rozumiec :) (jak dlamnie kiler jesli chodzi o pomoc przy mapowaniu obiektow - maxowy uvw unwrap sie nieumywa :)
soshka.cg Napisano 24 Sierpień 2004 Napisano 24 Sierpień 2004 No jeżeli to faktycznie jest tylko "zbendowany" cylider to chyba nie powinno być przy tym problemów - czytaj sam unwrap wystarczy;) Napisz jak zniekształcona jest ta tekstura bo coŚ chyba nie do końca unwrapa doceniasz ;))
Max Schreck Napisano 25 Sierpień 2004 Napisano 25 Sierpień 2004 Polecam Unfold Mapping w UVW Unwrap do poszczególnych części cylindra, a potem to połączyć.
uncle Napisano 27 Sierpień 2004 Napisano 27 Sierpień 2004 nie prosciej zamapowac cylinder przed wygieciem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się