Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

1. Mam model postaci i zrobilem czapke z daszkiem, ale jak mam ja doczepic do modelu? Jesli wybiore opcje Attach to tekstura czapki bedzie taka sama jak modelu. Gdy wybiore opcję Unwarp UVW i chce tylko zmenic teksture na czapce to sie nie zmienia... Czy jest jakis inny sposob na przylaczenie jej do modelu ? ( dodam ze model jest animowany )

 

2. Zrobilem buty przy pomocy narzedzia "Line" i Editable Path potem Mirror i but gotowy, ale jak go nałożyc na stope modela zeby buty były na nogach modelu przy ruchu animacji?? Bo jak stworzylem bluzke i zrobilem symulacje to bluzka zostaje na modelu tak jak powinna ale z butami to nie wiem przeciez modyfikatora Cloth nie dodaje?

 

Prosze o prosta odpowiedz czy tut gdzies w sieci. Z góry dziekuję

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzieki. A jak mam model połączony z bipedem ( physique ) to jak mam do kosci go przyczepic? Bo jak zaznacze buta i dam opcje Select to link a nastepnie w "Select by name" wybiore obiekt Bip001 to but sie przyczepia ale nie chodzi razem ze stopia "idealnie" tak jak powinno...

Napisano

To ukryj swój model, żeby został Ci sam biped i bucik. Zaznacz buta, kliknij przycisk "select and link" i kliknij raz na buta a potem idelanie na kość stopy, u mnie działa dobrze.

Napisano

mam jeszcze jeden problem jak mam buta zrobionego z Line a potem Editable Path i dodaje Mirror i zlacze te obie czesci. Naloze na Model przyczepie "Select to link" niby but jest i trzyma sie tak jak powinin, naloze teksture tez jest OK to przy renderingu but jakby mial przeswity i widac stope mojej postaci... Tylko obramowka buta lekko widac a srodka jakby nie bylo. Jak to naprawic?

Napisano

Pokaż screena najlepiej. Mogą być odwrócone normalne na przykład. Spróbuj modyfikatora "shell" z np. zerowymi wartościami. Utworzy Ci dwustronną płaszczyznę. Jeżeli nie to - wrzucaj screena!

Napisano (edytowane)

Nie oceniajcie mnie bo jeszcze laik jestem ale wyglada to tak

 

http://www.imagebam.com/image/eaa287255156616

 

edit : Miłosz3ds modyfikator shell dziala dalem wartosc pierw na 0 w inter i outer ale bez skutku a zwiekszylem troche wartosc Outher Amount i dziala :)

 

Dzieki jeszcze raz za pomoc Miłosz3ds, dzieki Twojej pomocy mam wiekszą ochote na nauke 3ds maxa !! :) + dla Ciebie

Edytowane przez jopa
Napisano

Mam pytanie w scenie ( filmik ide ja i biped ) ja jestem taki "przy ciemniony" zaś mój Biped jest bardzo jasny ( wysoki kontrast ) jak mam go "po ciemnic" ? Dostalem wiadomosc ze

 

Wyrenderuj wszystko na osobnych passach (zob. render pass), później w postprodukcji złóż to do kupy - będziesz mógł każdą warstwę osobno dopasować, własnie między innymi kolory, nasycenie, jasność itp.

 

Jednak zbyt tego nie rozumiem... jakos dla debila ktos by mógł to przetłumaczyc ? Z góry dziekuje za wszelka pomoc




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności