Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Pytania laika, łączenie czapki i butów z modelem

Featured Replies

Napisano

1. Mam model postaci i zrobilem czapke z daszkiem, ale jak mam ja doczepic do modelu? Jesli wybiore opcje Attach to tekstura czapki bedzie taka sama jak modelu. Gdy wybiore opcję Unwarp UVW i chce tylko zmenic teksture na czapce to sie nie zmienia... Czy jest jakis inny sposob na przylaczenie jej do modelu ? ( dodam ze model jest animowany )

 

2. Zrobilem buty przy pomocy narzedzia "Line" i Editable Path potem Mirror i but gotowy, ale jak go nałożyc na stope modela zeby buty były na nogach modelu przy ruchu animacji?? Bo jak stworzylem bluzke i zrobilem symulacje to bluzka zostaje na modelu tak jak powinna ale z butami to nie wiem przeciez modyfikatora Cloth nie dodaje?

 

Prosze o prosta odpowiedz czy tut gdzies w sieci. Z góry dziekuję

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dzieki. A jak mam model połączony z bipedem ( physique ) to jak mam do kosci go przyczepic? Bo jak zaznacze buta i dam opcje Select to link a nastepnie w "Select by name" wybiore obiekt Bip001 to but sie przyczepia ale nie chodzi razem ze stopia "idealnie" tak jak powinno...

Napisano

To ukryj swój model, żeby został Ci sam biped i bucik. Zaznacz buta, kliknij przycisk "select and link" i kliknij raz na buta a potem idelanie na kość stopy, u mnie działa dobrze.

Napisano
  • Autor

mam jeszcze jeden problem jak mam buta zrobionego z Line a potem Editable Path i dodaje Mirror i zlacze te obie czesci. Naloze na Model przyczepie "Select to link" niby but jest i trzyma sie tak jak powinin, naloze teksture tez jest OK to przy renderingu but jakby mial przeswity i widac stope mojej postaci... Tylko obramowka buta lekko widac a srodka jakby nie bylo. Jak to naprawic?

Napisano

Pokaż screena najlepiej. Mogą być odwrócone normalne na przykład. Spróbuj modyfikatora "shell" z np. zerowymi wartościami. Utworzy Ci dwustronną płaszczyznę. Jeżeli nie to - wrzucaj screena!

Napisano
  • Autor

Nie oceniajcie mnie bo jeszcze laik jestem ale wyglada to tak

 

http://www.imagebam.com/image/eaa287255156616

 

edit : Miłosz3ds modyfikator shell dziala dalem wartosc pierw na 0 w inter i outer ale bez skutku a zwiekszylem troche wartosc Outher Amount i dziala :)

 

Dzieki jeszcze raz za pomoc Miłosz3ds, dzieki Twojej pomocy mam wiekszą ochote na nauke 3ds maxa !! :) + dla Ciebie

Edytowane przez jopa

Napisano
  • Autor

Mam pytanie w scenie ( filmik ide ja i biped ) ja jestem taki "przy ciemniony" zaś mój Biped jest bardzo jasny ( wysoki kontrast ) jak mam go "po ciemnic" ? Dostalem wiadomosc ze

 

Wyrenderuj wszystko na osobnych passach (zob. render pass), później w postprodukcji złóż to do kupy - będziesz mógł każdą warstwę osobno dopasować, własnie między innymi kolory, nasycenie, jasność itp.

 

Jednak zbyt tego nie rozumiem... jakos dla debila ktos by mógł to przetłumaczyc ? Z góry dziekuje za wszelka pomoc

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.