Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Mam rozumieć, że chcesz zwiększyć ilość segmentów, a nie go smoothować? Jeżeli tak to albo pojedynczo dodawać do każdego miejsca spline co jest dość męczące(ale działa) i potem je ustawić w kształt półkola, albo usunąć to zaznaczenie i wejść w Create -> Shapes -> wziąć Circle i tam gdzie ma przebiegać to półkole to stworzyć to koło, usunąć dół koła. Teraz zaznaczyć za pomocą Editable Poly -> Border dwie dziury po półkolu z tego twojego obiektu i kliknąć Cap. Następnie za pomocą Polygon zaznaczyć jedną z dziur na których użyło się cap i wybrać opcję w Editable Poly Extrude Along Spline i zaznaczyć wcześniej stworzone Półkole, w tym momencie można sobie to obracać, zwiększać ilość segmentów, zmniejszać itp. Jeżeli źle wytłumaczyłem to polecam wejść na yt i wpisać sobie 3ds max Extrude along spline. Na pewno będzie dużo tutoriali :)

Napisano
Mam pytanie jak wygładzić tylko górny łuk (zaznaczony na czerwono) tak aby był podzielony na więcej segmentów?

 

 

 

Moze ustaw smoothgroups i uzyj meshsmooth/turbosmooth wczesniej zaznaczajac, ze ma brac pod uwage smoothgrupy, a nastepnie edit poly. Potem usuwasz zbedne loopy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności