Napisano 14 Maj 201312 l Witam. Szukam najlepszego sposobu na zrobienie czego takiego jak w 0:53 i 2:27 :) Poradźcie coś bo nigdy czegoś podobnego nie robiłem. To jest pył, a mam za słabego kompa żeby się w Krakatoe bawić, więc szukam sposobu jak to wymodelować, i jakie tekstury na to nałożyć:P
Napisano 14 Maj 201312 l Robisz dym Fume, potem normal pass, position, UV etc. i w Nuku/Fusion robisz mat.
Napisano 15 Maj 201312 l Wolałbym inny sposób ponieważ nie umiem się fume obsługiwać, a chciałbym może metode mniej zabierającą RAMu...
Napisano 15 Maj 201312 l Może zrób po prostu plane'a, potem weź sobie jakieś zdjęcie tej galaktyki, na jej podstawie zrób displacement map'e, a dookoła sphere z resztą kosmosu. Jeżeli chodzi o pył to w 3ds maxie możesz się particle pobawić (sam się na tym nie znam za bardzo), albo po prostu plane'y pyłu z opacity mapą rozsiać wszędzie.
Napisano 15 Maj 201312 l ok, nigdy nie robilem czegos podobnego, wiec pewnie bede musial niezle sie namotac... ok, a jakby z takich stili zrobic animacje? da sie? http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/00/Crab_Nebula.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/72/Omega_Nebula.jpg
Napisano 15 Maj 201312 l ok, chyba znalazlem sposob: http://ae.tutsplus.com/tutorials/motion-graphics/how-to-create-a-surreal-outer-space-nebula/ ale wydaje mi sie ze w 3dsmaxie czegos podobnego nie zrobie:P
Napisano 16 Maj 201312 l kakaku znalazłem coś. Może to Ci się przyda: http://www.3d-palace.com/creating-a-galaxy/ Nie czytałem tego tylko tak rzuciłem okiem, ale może coś z tego będzie:) Cheers.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto