carrido Napisano 17 Maj 2013 Share Napisano 17 Maj 2013 Witam, Mam laptop z carta ATI RADEON (jak by to miało znaczenie) W unity mam scene spadającej piłki po schodach jednak ta piłka spada przez schody. Mam nałozony mesh colider na wszystko oraz ridged body na piłkę... czy coś przeoczyłem??? Nie mam pojecia dlaczego ta piłka się nie odbija od schodów tylko przez nie spada w dół. heeeelp:-/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolitic Napisano 17 Maj 2013 Share Napisano 17 Maj 2013 PilkaSchody.zip Lapaj scene w ktorej przyjzyj sie wszytkiemu - wlasnie sa schody i pilka i wszytko gra. Powodów moze byc 1000 na Twoj problem dlatego wole pomoc w ten sposob. Lepiej nie uzywac jednak meshcolliderow - szczegolnie na obiekty takie jak schody, gdyz mozna to zalatwic paroma colliderami typu box :) Jak nadal bedzie problem to daj znac cos wymyslimy. J Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 17 Maj 2013 Share Napisano 17 Maj 2013 Jeżeli przez "Mam nałozony mesh colider na wszystko" rozumiesz też piłkę to sprawa jest prosta - mesh collidery mogą kolidować ze sobą tylko jako wypukłe (convex), co w przypadku schodów nie sprawdzi się zbyt dobrze. Piłka natomiast absolutnie nie powinna mieć mesh collidera, tylko sphere collider - najdokładniejszy dla kuli i najszybciej liczony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
carrido Napisano 17 Maj 2013 Autor Share Napisano 17 Maj 2013 Bolitic dzięki bardzo wszystko działa:-) U R THE BEST !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się