carrido Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 Witam, Mam laptop z carta ATI RADEON (jak by to miało znaczenie) W unity mam scene spadającej piłki po schodach jednak ta piłka spada przez schody. Mam nałozony mesh colider na wszystko oraz ridged body na piłkę... czy coś przeoczyłem??? Nie mam pojecia dlaczego ta piłka się nie odbija od schodów tylko przez nie spada w dół. heeeelp:-/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
bolitic Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 PilkaSchody.zip Lapaj scene w ktorej przyjzyj sie wszytkiemu - wlasnie sa schody i pilka i wszytko gra. Powodów moze byc 1000 na Twoj problem dlatego wole pomoc w ten sposob. Lepiej nie uzywac jednak meshcolliderow - szczegolnie na obiekty takie jak schody, gdyz mozna to zalatwic paroma colliderami typu box :) Jak nadal bedzie problem to daj znac cos wymyslimy. J Link to comment Share on other sites More sharing options...
arev Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 Jeżeli przez "Mam nałozony mesh colider na wszystko" rozumiesz też piłkę to sprawa jest prosta - mesh collidery mogą kolidować ze sobą tylko jako wypukłe (convex), co w przypadku schodów nie sprawdzi się zbyt dobrze. Piłka natomiast absolutnie nie powinna mieć mesh collidera, tylko sphere collider - najdokładniejszy dla kuli i najszybciej liczony. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carrido Posted May 17, 2013 Author Share Posted May 17, 2013 Bolitic dzięki bardzo wszystko działa:-) U R THE BEST !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now