Napisano 20 Maj 201311 l Witam. Chciałbym zaprezentować wstępne rendery wizualizacji kuchni, autorstwa Włoskiego studio Modulnova pod tytułem Twenty Cemento. Jako, że prace nad projektem jeszcze trwają i powoli zaczynają męczyć, chciałbym Was, drodzy użytkownicy poprosić o sugestie i uwagi. :) W drugim rzucie mapka wypukłości została już poprawiona, więc te drobne niedopatrzenie proszę pominąć. ;) Teraz trochę technikaliów. Program: Blender 2.65/2.66 Renderer: Cycles - wstępnie 2400s/p docelowo 3600s/p/1800x885 PostPro: Blender Compositor, Gimp 2.8.4 Screeny ustawień dorzucę na życzenie. :) Edytowane 20 Maj 201311 l przez trimDsgn
Napisano 20 Maj 201311 l Pierwsza bardzo ładna. Na prawdę mi się podoba. Jednak widać dużo szumu. Na drugiej niestety trochę słabo z materiałami. Nie wiem jakie Cycles ma możliwości w tej materii, ale: beton jest "płaski", niepotrzebny "noise" na papryce, w rzeczywistości powierzchnia jest bardziej gładka, na patelni widać szumy, rzeczy na desce, zwłaszcza nóż. Przydałby się delikatny chamfer na krawędzi blatu, wygląda nienaturalnie ostro.
Napisano 20 Maj 201311 l @gonnog Szum wyszedł z niskiej ilości sampli dla tej rozdzielczości (2400spp/1800x885), a dużo tu reflektywnych materiałów. Przy finalnym renderingu się tego pozbędziemy. :) Noise na papryce już mi został wcześniej wytknięty i chyba macie racje. Poprawi się. :) Z betonem trwa zacięta walka, ale już zaczyna powolutku wyglądać. Co dokładnie jest nietak z rzeczami na desce? Brzydkie shaderki, czy same modele? Krawędź blatu też się poprawi i widzę już też, że nieco mapowanie będzie trzeba poprawić. Dzięki. :)
Napisano 20 Maj 201311 l Nie chciałbym sprzątać tego blatu po gotowaniu. Beton ok ale chyba batdziej gładki, bez tych wszystkich porów i dziurek.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto