Revv Napisano 23 Maj 2013 Napisano 23 Maj 2013 (edytowane) Cześć wszystkim! Bardzo długo zbierałam się do założenia tutaj teczki, ale w gruncie rzeczy bardzo mi trzeba, coby ktoś umiejętny mnie ktoś konstruktywnie zmiażdżył. Jestem samoukiem zafascynowanym Wojtkiem Fusem (chociaż kto nie jest!), rysuję od wielu lat, ale dopiero kilka miesięcy temu cofnęłam się do podstaw, które powoli wałkuję od czasu do czasu urozmaicając sobie jakimiś panienkami. Odkąd kupiłam tablet rysuję tylko digitale, ale zbieram się do zakupu szkicownika, bo wiem, że tak trzeba. Moim najbliższym celem w rysunku jest znakomite opanowanie podstaw, bo potem już przecież pójdzie z górki. : ) Prace prezentuję od najstarszych do najnowszych - cała twórcza jajecznica, jakieś fanarty, jakieś szkice, jakieś studium, coby się pokazać z różnych stron. Edytowane 12 Wrzesień 2013 przez Revv dodanie miniaturki
WWWoj Napisano 24 Maj 2013 Napisano 24 Maj 2013 coby ktoś umiejętny mnie ktoś konstruktywnie zmiażdżył. Ehehehe.. :) Witaj na forum. Fajnie fajnie, nie wiem czy jestem dość umiejętny w miażdżeniu ;D, ale może popracuj nad storytellingiem?
Revv Napisano 24 Maj 2013 Autor Napisano 24 Maj 2013 Hah, koniecznie muszę popracować nad tworzeniem czegoś swojego, ale lubię najpierw przeanalizować dobrze elementy, których potem mam zamiar używać. Póki co lecę z Hamptonem. ; )
Revv Napisano 12 Wrzesień 2013 Autor Napisano 12 Wrzesień 2013 Co urodziłam od ostatniego razu, dzieła wybrane:
grass Napisano 13 Wrzesień 2013 Napisano 13 Wrzesień 2013 to ostatnie dziewcze fajne szkoda że odpuszczone dłonie i nos , i te 25 twarzyczek bardzo przyjemne.
Coyote Napisano 14 Wrzesień 2013 Napisano 14 Wrzesień 2013 Ta ostatnia fajny skok do przodu :) oby tak dalej choć i tak jestem fanem twoich komiksów!
Kalberos Napisano 14 Wrzesień 2013 Napisano 14 Wrzesień 2013 no no bardzo fajna ta babeczka mi się tam jej nosek podoba :D jedynie te dłonie coś takie gumowe :P