johnmcload Napisano 23 Maj 2013 Napisano 23 Maj 2013 model i 1,4mln vertow i 2,7 mln poly. postac bez problemu mi sie renderuje (aniol) w hd i antyaliasing 1 do 16. tak samo poszlo w rozdzielczosci 2000x12000 i antyaliasing 16 do 64piks. na skrzydlach dodalem wlosy na skielet. najpierw dalem na kazde 60000 wlosow i sie od razu wysypalo. doszedlem do 20000 i nadal syf. nie ogarniam co jest grane. jak zrobilem rendersamego skrzydl to szlo bez problemu.... moj sprzet to intel core 2 duo 2,1ghz 3gb ram, grafika to radeon 4300.pozdrawiam
turboultra Napisano 12 Październik 2013 Napisano 12 Październik 2013 Strzelam, że masz za mało RAM. Skopiuj co V-Ray log pokazuje (w ustawieniach vraya: zakladka settings -> VRay Log -> show window)
jacekszy0 Napisano 12 Październik 2013 Napisano 12 Październik 2013 Przy hair and fur chyba pomaga czasem podział na mniejsze poly (jak bardzo muli itp.). Chociaż pewnie przy szczegółowym modelu to może rodzić problem albo w tym przypadku w ogóle nie pomóc. Poprawcie mnie ale może pomogło by pokombinowanie zarówno z wielkością bucketa oraz przydziałem ramu do tego pola dynamic geometry?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się