tomerk Napisano 25 Maj 2013 Napisano 25 Maj 2013 (edytowane) [ATTACH=CONFIG]90584[/ATTACH] Witam. Poznajcie miłego kosmitę Bunbuna. To postać na której ćwiczyłem modelowanie, rigowanie w MODO 701. Przetestowałem też teksturowanie w Mari 2.0. I musze przyznać że Mari + Modo to zestaw idealny ! DOF dodałem w postprodukcji w Photoshopie. Rendering oczywiście też MODO 701. Trochę statystyki: Rozdzielczość: 1500x1024, s W materiale skóry użyłem SSS i displacement (detale skóry malowane w Mari - bez wypiekania) A samples: 16, Shading rate: 0,25, Czas renderingu: 22m, Wątki: 12, Więcej możecie obejrezć na moim portfolio no Behance : http://www.behance.net/tomerk Jeśli potrzebujecie profesjonalnej postaci to zapraszam do współpracy :-). Edytowane 25 Maj 2013 przez tomerk
plasti Napisano 25 Maj 2013 Napisano 25 Maj 2013 bardzo fajny, swietny pysk jedyne co nie pasuje to te zyly na uszach i rekach
Gość kakaku Napisano 25 Maj 2013 Napisano 25 Maj 2013 Zgadzam się z poprzednikiem, żyły za bardzo rzucają się w oczy... I przez to nie zwaraca się uwagi na inne rzeczy:) Bardzo pozytywna praca:)
Kris_R Napisano 25 Maj 2013 Napisano 25 Maj 2013 Ja bym na pewno dorzucił jakieś wariacje koloru na powierzchni. Żeby może nos ciut bardziej czerwony.. okolice pyszczka inaczej trochę.. brzuch, nogi.. żeby zróżnicować odrobinę i tyle.
tomerk Napisano 25 Maj 2013 Autor Napisano 25 Maj 2013 Hej. Dziękuję Panowie za słowa uznania i uwagi. Rzeczywiście żyły mogły być może trochę mniej zaznaczone ... może zmienie to jak bede robić kolejne rendery z jego udzialem. :-) Pozdrawiam.
tomerk Napisano 26 Maj 2013 Autor Napisano 26 Maj 2013 Dzięki za Twoją opinię. Pozdrawiam. A tak przy okazji to dorzucę jeszcze zrzut z textur:
tomerk Napisano 26 Maj 2013 Autor Napisano 26 Maj 2013 Podzieliłem teksturę na łaty aby pozbyć się zniekształceń. Latki są prawie plaskie. To znaczy, ze zajmują proporcjonalnie tyle samo powierzchni w 3d jak i w przestrzeniu UV. Każda z 12 łat ma rozdzielczość 2048 x 2048 pix. Daje to ogromne możliwości robienia dowolnych zbliżeń postaci, tekstury zawsze będą ostre. Co prawda .... czas renderingu się wydłuża, ale nie musze myśleć o piselozie na teksturach. :-). Pozatym to byl mój pierwszy projekt malowany w Mari, więc zaszalałem.
olaf Napisano 26 Maj 2013 Napisano 26 Maj 2013 A tak przy okazji to dorzucę jeszcze zrzut z textur: mam zeza czy wrzucałeś podwójnie wszystko? ;) Dałbyś pory, to rozdziałką tektury nie musiałbyś się przemować. Postać fajna, mysle, ze narzekanie na CPU zacznie sie jak załączysz SSS
tomerk Napisano 26 Maj 2013 Autor Napisano 26 Maj 2013 Pory dałem, a jakże ale i tak chciałem przetestować jak sie maluje na wielu łatkach na raz. SSS mam juz uruchomione, ale dalem je bardzo bardzo subtelnie w zasadzie tylko na uszach na ich najcieńszych miejscach. Czas renderingu w modo nie poszybował w kosmos na szczęście. Niestety będę musial wylączyć SSS przy renderowaniu animacji bo zginę :-) Łatki są na każdą łapę oddzielnie :-). Nie robilem tekstur symetrycznych. Dzięki za komentaż.
tomerk Napisano 29 Maj 2013 Autor Napisano 29 Maj 2013 (edytowane) Przygotowałem krótkie video pokazujące rig postaci którą widzicie w tym wątku. Gdyby ktoś potrzebował kiedyś animacji postaci w modo to polecam się serdecznej pamięci. :-) [video=youtube_share;nTXgaZRbFxA] Edytowane 29 Maj 2013 przez tomerk
Rekomendowane odpowiedzi