Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

[ATTACH=CONFIG]90584[/ATTACH]

Witam. Poznajcie miłego kosmitę Bunbuna. To postać na której ćwiczyłem modelowanie, rigowanie w MODO 701.

Przetestowałem też teksturowanie w Mari 2.0. I musze przyznać że Mari + Modo to zestaw idealny ! DOF dodałem w postprodukcji w Photoshopie. Rendering oczywiście też MODO 701.

 

Trochę statystyki:

Rozdzielczość: 1500x1024, s

W materiale skóry użyłem SSS i displacement (detale skóry malowane w Mari - bez wypiekania)

A samples: 16,

Shading rate: 0,25,

Czas renderingu: 22m,

Wątki: 12,

 

Więcej możecie obejrezć na moim portfolio no Behance : http://www.behance.net/tomerk

 

Jeśli potrzebujecie profesjonalnej postaci to zapraszam do współpracy :-).

 

 

5d4953f4d8b395582a6ebd05d15a59b9.jpg

2b0ebd85abedb9c5045e1daf43c12377.jpg

a0cb0cd557f141b577037288ee51fb4e.jpg

1a61da720de72def09ba4a59c1591abe.jpg

Edytowane przez tomerk
  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość kakaku
Napisano

Zgadzam się z poprzednikiem, żyły za bardzo rzucają się w oczy... I przez to nie zwaraca się uwagi na inne rzeczy:)

Bardzo pozytywna praca:)

Napisano

Ja bym na pewno dorzucił jakieś wariacje koloru na powierzchni. Żeby może nos ciut bardziej czerwony.. okolice pyszczka inaczej trochę.. brzuch, nogi.. żeby zróżnicować odrobinę i tyle.

Napisano

Hej. Dziękuję Panowie za słowa uznania i uwagi. Rzeczywiście żyły mogły być może trochę mniej zaznaczone ... może zmienie to jak bede robić kolejne rendery z jego udzialem. :-)

Pozdrawiam.

Napisano

Podzieliłem teksturę na łaty aby pozbyć się zniekształceń. Latki są prawie plaskie. To znaczy, ze zajmują proporcjonalnie

tyle samo powierzchni w 3d jak i w przestrzeniu UV. Każda z 12 łat ma rozdzielczość 2048 x 2048 pix. Daje to ogromne możliwości robienia dowolnych zbliżeń postaci, tekstury zawsze będą ostre. Co prawda .... czas renderingu się wydłuża, ale nie musze myśleć o piselozie na teksturach. :-). Pozatym to byl mój pierwszy projekt malowany w Mari, więc zaszalałem.

Napisano
A tak przy okazji to dorzucę jeszcze zrzut z textur:

mam zeza czy wrzucałeś podwójnie wszystko? ;)

Dałbyś pory, to rozdziałką tektury nie musiałbyś się przemować. Postać fajna, mysle, ze narzekanie na CPU zacznie sie jak załączysz SSS

Napisano

Pory dałem, a jakże ale i tak chciałem przetestować jak sie maluje na wielu łatkach na raz. SSS mam juz uruchomione, ale dalem je bardzo bardzo subtelnie w zasadzie tylko na uszach na ich najcieńszych miejscach. Czas renderingu w modo nie poszybował w kosmos na szczęście.

Niestety będę musial wylączyć SSS przy renderowaniu animacji bo zginę :-)

 

Łatki są na każdą łapę oddzielnie :-). Nie robilem tekstur symetrycznych.

 

Dzięki za komentaż.

Napisano (edytowane)

Przygotowałem krótkie video pokazujące rig postaci którą widzicie w tym wątku. Gdyby ktoś potrzebował kiedyś animacji postaci w modo to polecam się serdecznej pamięci. :-)

 

[video=youtube_share;nTXgaZRbFxA]

Edytowane przez tomerk



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności