kosaprzemo Napisano 29 Maj 2013 Napisano 29 Maj 2013 Jak w temacie, czy da się zrobić bake z animowanych obiektów? Konkretnie chodzi mi o to, że mam animację spline do której przypięte są obiekty i poruszają się na zasadzie path constraint. Chciałbym zrobić tak, żeby były z animowane po najprostszej drodze oporu.
Kris_R Napisano 30 Maj 2013 Napisano 30 Maj 2013 Przeczytałem kilka razy Twój post i zastanawiam się co masz na myśli mówiąc "najmniejsza linia oporu" ..? Chodzi Ci o to, żeby wywalić tego spline'a a animację obiektów wypalić do kluczy tak? Taki klasyczny bake do TRS'a (Transform,Rotation,Scale), tak? Jeśli o to pytałeś to jasne, że się da.
kosaprzemo Napisano 30 Maj 2013 Autor Napisano 30 Maj 2013 Dzięki za wyjaśnienie, tak właśnie o to mi chodzi tylko nie wiedziałem jak to nazwać. Tylko teraz pytanie jak to zrobić?
Traitor Napisano 30 Maj 2013 Napisano 30 Maj 2013 http://www.joegunn3d.com/Ani_Baked.rar - skrypcik do wypalania kluczy. Uruchamiasz, zaznaczasz obiekt, klikasz "Bake to oryginal object". Done
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się