Napisano 16 Czerwiec 201311 l która i tak kosztuje 5 razy tyle co jeden GTX 580 ;> Haha, no tak, tu masz rację ;) Ale chodziło mi o samą wydajność ;p jak masz Titana i Pentiuma to masz racje. Porownajmy jakość renderowania mentala i GPU. Najlepszy silnik 3d na gpu CryEngine3 rasowany pod rendering do klatek nie dorowna mentalowi i vreyowi! A czemu miałby nie dorównać? Wiadomo, nie chodzi mi właśnie o rasteryzacje, ale gdyby CryEngine umożliwiał Ray Tracing lub nawet Path Tracing to byłoby dokładnie to samo, bo technika nie jest inna na różnych urządzeniach, musi być taka sama ;) Nie mylcie rasteryzacji z technikami wysyłającymi promienie ;p Bo to całkiem inna liga. Nie wiem czy CryEngine 3 umożliwia renderowanie klatek i zapisanie ich jako plik graficzny, a później scalenie w celu utworzenia animacji, bo nie bawiłem się tym, ale jeśli umożliwia taką technikę, to już jest dokładnie to o czym wspominałem, ale nie ma to szans z Cycles, bo mogę się założyć, że CryEngine nie wspiera OpenCL lub CUDA :/ Bo pewnie śledzenie promieni o ile jest obliczane jest na CPU, a jedynie rezultat obliczeń jest wyświetlany na ekranie ;) Ale gdyby postarali się o wsparcie CUDA to nie byłoby różnicy pomiędzy nimi ;p
Napisano 16 Czerwiec 201311 l Autor Ekhm... interesująca dyskusja się wywiązała... nie chciałbym przeszkadzać xD Aleee czy w takim razie powinienem zainwestować w jakiegoś radeona albo gforce'a (jakieś konkretne modele)? Chodzi mi o ten płynny viewport...... ;] Co wtedy z quadro? Sprzedać, zostawić? Póki co renderuję sobie na CPU (robię statyczne wizki nie animacje) i jest całkiem ok... Najważniejsza dla mnie rzecz to ten nieszczęsny viewport.... - - - Połączono posty - - - A tak w ogóle to ogrom Waszej wiedzy mnie przeraża xD nie wiem jak to ogarniacie wszystko ale WOW... Edytowane 16 Czerwiec 201311 l przez praet
Napisano 16 Czerwiec 201311 l Ej właśnie jak masz quadro 4000 ściągnij blendera. i ściągnij scene BMW ustaw GPU i w performance w zakladce render ustaw tile na 512 x 512 i wcisnij f12 i podaj czas :D
Napisano 17 Czerwiec 201311 l Autor No to może za jakiś czas bo teraz mam sporo na głowie ;] A co do karty to do jakiego pułapu cenowego jest sens kupować (tzn żeby cena przekładała się na sensowny przyrost jakości).. czy jest sens kupować coś za np. 2-3 tyś? I raczej radeon czy geforce? Czy np. GeForce GTX 680 byłby wystarczający do płynnego "chodzenia" viewportu przy powiedzmy 80-100 mln poly? Edytowane 17 Czerwiec 201311 l przez praet
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto