Skocz do zawartości

Problem z wydajnością zestawu


praet

Rekomendowane odpowiedzi

która i tak kosztuje 5 razy tyle co jeden GTX 580 ;>

 

Haha, no tak, tu masz rację ;) Ale chodziło mi o samą wydajność ;p

 

jak masz Titana i Pentiuma to masz racje. Porownajmy jakość renderowania mentala i GPU. Najlepszy silnik 3d na gpu CryEngine3 rasowany pod rendering do klatek nie dorowna mentalowi i vreyowi!

 

A czemu miałby nie dorównać? Wiadomo, nie chodzi mi właśnie o rasteryzacje, ale gdyby CryEngine umożliwiał Ray Tracing lub nawet Path Tracing to byłoby dokładnie to samo, bo technika nie jest inna na różnych urządzeniach, musi być taka sama ;) Nie mylcie rasteryzacji z technikami wysyłającymi promienie ;p Bo to całkiem inna liga. Nie wiem czy CryEngine 3 umożliwia renderowanie klatek i zapisanie ich jako plik graficzny, a później scalenie w celu utworzenia animacji, bo nie bawiłem się tym, ale jeśli umożliwia taką technikę, to już jest dokładnie to o czym wspominałem, ale nie ma to szans z Cycles, bo mogę się założyć, że CryEngine nie wspiera OpenCL lub CUDA :/ Bo pewnie śledzenie promieni o ile jest obliczane jest na CPU, a jedynie rezultat obliczeń jest wyświetlany na ekranie ;) Ale gdyby postarali się o wsparcie CUDA to nie byłoby różnicy pomiędzy nimi ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 57
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Ekhm... interesująca dyskusja się wywiązała... nie chciałbym przeszkadzać xD Aleee czy w takim razie powinienem zainwestować w jakiegoś radeona albo gforce'a (jakieś konkretne modele)? Chodzi mi o ten płynny viewport...... ;] Co wtedy z quadro? Sprzedać, zostawić? Póki co renderuję sobie na CPU (robię statyczne wizki nie animacje) i jest całkiem ok... Najważniejsza dla mnie rzecz to ten nieszczęsny viewport....

 

- - - Połączono posty - - -

 

A tak w ogóle to ogrom Waszej wiedzy mnie przeraża xD nie wiem jak to ogarniacie wszystko ale WOW...

Edytowane przez praet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to może za jakiś czas bo teraz mam sporo na głowie ;] A co do karty to do jakiego pułapu cenowego jest sens kupować (tzn żeby cena przekładała się na sensowny przyrost jakości).. czy jest sens kupować coś za np. 2-3 tyś? I raczej radeon czy geforce? Czy np. GeForce GTX 680 byłby wystarczający do płynnego "chodzenia" viewportu przy powiedzmy 80-100 mln poly?

Edytowane przez praet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności