Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano
która i tak kosztuje 5 razy tyle co jeden GTX 580 ;>

 

Haha, no tak, tu masz rację ;) Ale chodziło mi o samą wydajność ;p

 

jak masz Titana i Pentiuma to masz racje. Porownajmy jakość renderowania mentala i GPU. Najlepszy silnik 3d na gpu CryEngine3 rasowany pod rendering do klatek nie dorowna mentalowi i vreyowi!

 

A czemu miałby nie dorównać? Wiadomo, nie chodzi mi właśnie o rasteryzacje, ale gdyby CryEngine umożliwiał Ray Tracing lub nawet Path Tracing to byłoby dokładnie to samo, bo technika nie jest inna na różnych urządzeniach, musi być taka sama ;) Nie mylcie rasteryzacji z technikami wysyłającymi promienie ;p Bo to całkiem inna liga. Nie wiem czy CryEngine 3 umożliwia renderowanie klatek i zapisanie ich jako plik graficzny, a później scalenie w celu utworzenia animacji, bo nie bawiłem się tym, ale jeśli umożliwia taką technikę, to już jest dokładnie to o czym wspominałem, ale nie ma to szans z Cycles, bo mogę się założyć, że CryEngine nie wspiera OpenCL lub CUDA :/ Bo pewnie śledzenie promieni o ile jest obliczane jest na CPU, a jedynie rezultat obliczeń jest wyświetlany na ekranie ;) Ale gdyby postarali się o wsparcie CUDA to nie byłoby różnicy pomiędzy nimi ;p

  • Odpowiedzi 57
  • Wyświetleń 5,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Ekhm... interesująca dyskusja się wywiązała... nie chciałbym przeszkadzać xD Aleee czy w takim razie powinienem zainwestować w jakiegoś radeona albo gforce'a (jakieś konkretne modele)? Chodzi mi o ten płynny viewport...... ;] Co wtedy z quadro? Sprzedać, zostawić? Póki co renderuję sobie na CPU (robię statyczne wizki nie animacje) i jest całkiem ok... Najważniejsza dla mnie rzecz to ten nieszczęsny viewport....

 

- - - Połączono posty - - -

 

A tak w ogóle to ogrom Waszej wiedzy mnie przeraża xD nie wiem jak to ogarniacie wszystko ale WOW...

Edytowane przez praet

Napisano

Ej właśnie jak masz quadro 4000 ściągnij blendera. i ściągnij scene BMW ustaw GPU i w performance w zakladce render ustaw tile na 512 x 512 i wcisnij f12 i podaj czas :D

Napisano
  • Autor

No to może za jakiś czas bo teraz mam sporo na głowie ;] A co do karty to do jakiego pułapu cenowego jest sens kupować (tzn żeby cena przekładała się na sensowny przyrost jakości).. czy jest sens kupować coś za np. 2-3 tyś? I raczej radeon czy geforce? Czy np. GeForce GTX 680 byłby wystarczający do płynnego "chodzenia" viewportu przy powiedzmy 80-100 mln poly?

Edytowane przez praet

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.