Skocz do zawartości

Blad przy linkowaniu zbroi do bipedu


johnmcload

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli znow sielanka z postacia aniola.

 

Ale do meritum, nie wiem dlaczego, ale w momencie gdy linkuje wszystkie elementy skorzanej sukni i metalowego pasa razem z klamra i jego ozdbobami do biodra (pelvis), wszystkie zlinkowane elementy sie lekko przesuwaja badz obracaja. ciezko mi nawet pokazac bo jest to minimalne i musialbym chyba jakies linie pozaznaczac by to bylo widac, ale w praktyce jest to meczace bo potem elementy ze soba nie wspolgraja. linkuje do miednicy ktora ma wylaczony biped mode (ten przycisk do edycji). nawet gdy byl wlaczony robilo sie tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Tez mialem nie raz taki problem. I nie jest to wylaczna sprawa bipeda, na CATie i nawet budowanym do poczatku tez sie tak dzieje czasami. Nawet ostatnio w postaci do reela. Jednak mogla byc niedokladna i przymknalem na to oko. Ale przyszla mi do glowy jedna rzecz:

 

Czy robiles moze wczesniej na elemencie jakies constrainy? Bo moze zdjales tylko targeta z constraina, ale sam pusty constrain zostal?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj też najpierw dać Reset XForma, albo najpierw pivota wycentrować do środka elementów zbroi (każdy osobno oczywiście).

 

Bądź też, co jest najbardziej prawdopodobne, spróbuj to zrobić poprzez Helpera (czasem pomaga).

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności