Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam mam problem z wypaleniem dobrej displacement mapki w zbrushu, a mianowicie dzieje się coś takiego :

 

http://images37.fotosik.pl/2091/4c91a7390cef2162.jpg

 

Nie rozumiem jakim prawem pojawia sie ta szwa? skoro uv mapka jest całkiem nie związana w tamtych rejonach, dodam że uv robiłem w 3ds maxie

 

Dodaje jeszcze moje ustawienia z zbrusha :

 

http://images35.fotosik.pl/1937/2a9e596071cfae7a.jpg

 

Wrzucając całość do maxa i dodanie mapki przez vraydisplacement, wszystko działa super jak odpowiednio poustawiam parametry, ale nooooooo ta dziwna linia nie daje mi żyć :P

 

Pozdrawiam i proszę o odpowiedź :)

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A nie jest to po prostu psikus karty graficznej? Jeżeli wszystko gra na modelu w maxie, to na to bym stawiał. Taką linię na pewno byś zauważył, bo jest dość kontrastowa - wybiłaby się na modelu. Zobacz czy jak przybliżasz w PS to ona nie znika, albo w paincie otwórz i zobacz czy też będzie.

Napisano
  • Autor
A nie jest to po prostu psikus karty graficznej? Jeżeli wszystko gra na modelu w maxie, to na to bym stawiał. Taką linię na pewno byś zauważył, bo jest dość kontrastowa - wybiłaby się na modelu. Zobacz czy jak przybliżasz w PS to ona nie znika, albo w paincie otwórz i zobacz czy też będzie.

 

 

Tzn na model renderuje sie też ta linia jakos taka wypuklona,a jak przybliżam w Psie to widac ja na kazdym mozliwym przybliżeniu ;/ nie rozumiem tego :p

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności