prace09 Napisano 13 Czerwiec 2013 Napisano 13 Czerwiec 2013 Witam mam problem z wypaleniem dobrej displacement mapki w zbrushu, a mianowicie dzieje się coś takiego : http://images37.fotosik.pl/2091/4c91a7390cef2162.jpg Nie rozumiem jakim prawem pojawia sie ta szwa? skoro uv mapka jest całkiem nie związana w tamtych rejonach, dodam że uv robiłem w 3ds maxie Dodaje jeszcze moje ustawienia z zbrusha : http://images35.fotosik.pl/1937/2a9e596071cfae7a.jpg Wrzucając całość do maxa i dodanie mapki przez vraydisplacement, wszystko działa super jak odpowiednio poustawiam parametry, ale nooooooo ta dziwna linia nie daje mi żyć :P Pozdrawiam i proszę o odpowiedź :)
Miłosz3ds Napisano 13 Czerwiec 2013 Napisano 13 Czerwiec 2013 A nie jest to po prostu psikus karty graficznej? Jeżeli wszystko gra na modelu w maxie, to na to bym stawiał. Taką linię na pewno byś zauważył, bo jest dość kontrastowa - wybiłaby się na modelu. Zobacz czy jak przybliżasz w PS to ona nie znika, albo w paincie otwórz i zobacz czy też będzie.
prace09 Napisano 13 Czerwiec 2013 Autor Napisano 13 Czerwiec 2013 A nie jest to po prostu psikus karty graficznej? Jeżeli wszystko gra na modelu w maxie, to na to bym stawiał. Taką linię na pewno byś zauważył, bo jest dość kontrastowa - wybiłaby się na modelu. Zobacz czy jak przybliżasz w PS to ona nie znika, albo w paincie otwórz i zobacz czy też będzie. Tzn na model renderuje sie też ta linia jakos taka wypuklona,a jak przybliżam w Psie to widac ja na kazdym mozliwym przybliżeniu ;/ nie rozumiem tego :p
prace09 Napisano 14 Czerwiec 2013 Autor Napisano 14 Czerwiec 2013 czy na prawde nikt nie jest w stanie mi pomóc ;p ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się