Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam mam problem z wypaleniem dobrej displacement mapki w zbrushu, a mianowicie dzieje się coś takiego :

 

http://images37.fotosik.pl/2091/4c91a7390cef2162.jpg

 

Nie rozumiem jakim prawem pojawia sie ta szwa? skoro uv mapka jest całkiem nie związana w tamtych rejonach, dodam że uv robiłem w 3ds maxie

 

Dodaje jeszcze moje ustawienia z zbrusha :

 

http://images35.fotosik.pl/1937/2a9e596071cfae7a.jpg

 

Wrzucając całość do maxa i dodanie mapki przez vraydisplacement, wszystko działa super jak odpowiednio poustawiam parametry, ale nooooooo ta dziwna linia nie daje mi żyć :P

 

Pozdrawiam i proszę o odpowiedź :)

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

A nie jest to po prostu psikus karty graficznej? Jeżeli wszystko gra na modelu w maxie, to na to bym stawiał. Taką linię na pewno byś zauważył, bo jest dość kontrastowa - wybiłaby się na modelu. Zobacz czy jak przybliżasz w PS to ona nie znika, albo w paincie otwórz i zobacz czy też będzie.

Napisano
A nie jest to po prostu psikus karty graficznej? Jeżeli wszystko gra na modelu w maxie, to na to bym stawiał. Taką linię na pewno byś zauważył, bo jest dość kontrastowa - wybiłaby się na modelu. Zobacz czy jak przybliżasz w PS to ona nie znika, albo w paincie otwórz i zobacz czy też będzie.

 

 

Tzn na model renderuje sie też ta linia jakos taka wypuklona,a jak przybliżam w Psie to widac ja na kazdym mozliwym przybliżeniu ;/ nie rozumiem tego :p

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności