Napisano 13 Czerwiec 201311 l Witam mam problem z wypaleniem dobrej displacement mapki w zbrushu, a mianowicie dzieje się coś takiego : http://images37.fotosik.pl/2091/4c91a7390cef2162.jpg Nie rozumiem jakim prawem pojawia sie ta szwa? skoro uv mapka jest całkiem nie związana w tamtych rejonach, dodam że uv robiłem w 3ds maxie Dodaje jeszcze moje ustawienia z zbrusha : http://images35.fotosik.pl/1937/2a9e596071cfae7a.jpg Wrzucając całość do maxa i dodanie mapki przez vraydisplacement, wszystko działa super jak odpowiednio poustawiam parametry, ale nooooooo ta dziwna linia nie daje mi żyć :P Pozdrawiam i proszę o odpowiedź :)
Napisano 13 Czerwiec 201311 l A nie jest to po prostu psikus karty graficznej? Jeżeli wszystko gra na modelu w maxie, to na to bym stawiał. Taką linię na pewno byś zauważył, bo jest dość kontrastowa - wybiłaby się na modelu. Zobacz czy jak przybliżasz w PS to ona nie znika, albo w paincie otwórz i zobacz czy też będzie.
Napisano 13 Czerwiec 201311 l Autor Miłosz3ds napisał: A nie jest to po prostu psikus karty graficznej? Jeżeli wszystko gra na modelu w maxie, to na to bym stawiał. Taką linię na pewno byś zauważył, bo jest dość kontrastowa - wybiłaby się na modelu. Zobacz czy jak przybliżasz w PS to ona nie znika, albo w paincie otwórz i zobacz czy też będzie. Tzn na model renderuje sie też ta linia jakos taka wypuklona,a jak przybliżam w Psie to widac ja na kazdym mozliwym przybliżeniu ;/ nie rozumiem tego :p
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto