Tomasz_87 Napisano 13 Czerwiec 2013 Napisano 13 Czerwiec 2013 Cześć, jak zrobić w blenderze by jeden model miał dwie tekstury na jednym poligonie? Istnieje inna metoda niż duplikowanie modelu i odwracanie normalsów?
ikkiz Napisano 13 Czerwiec 2013 Napisano 13 Czerwiec 2013 na nodach się robi w cycles i w internalu, ale do silników gier i innych silników renderujących, to już bardziej skomplikowana sprawa.
Tomasz_87 Napisano 14 Czerwiec 2013 Autor Napisano 14 Czerwiec 2013 Nie potrzebuję tego do silników gier, zwykly internal starczy. Dzięki za pomoc, będę kombinował z tym :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się