Tomasz_87 Posted June 13, 2013 Share Posted June 13, 2013 Cześć, jak zrobić w blenderze by jeden model miał dwie tekstury na jednym poligonie? Istnieje inna metoda niż duplikowanie modelu i odwracanie normalsów? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikkiz Posted June 13, 2013 Share Posted June 13, 2013 na nodach się robi w cycles i w internalu, ale do silników gier i innych silników renderujących, to już bardziej skomplikowana sprawa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz_87 Posted June 14, 2013 Author Share Posted June 14, 2013 Nie potrzebuję tego do silników gier, zwykly internal starczy. Dzięki za pomoc, będę kombinował z tym :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now