Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam, jestem na etapie modelowania samochodu w 3ds max. Od pewnego czasu poszukuje informacji na temat działania attach / detach, a dokładnie na temat niepożądanych efektów jakie powodują podczas renderingu.

Z informacji jakie udało mi się odnaleźć wiem, że podczas modelowania np. świateł przeciwmgielnych w samochodzie mogę je odłączyć od zderzaka i wnękę oraz same światła modelować jako osobne elementy.

Nasuwa mi się jednak na myśl pytanie, co w przypadku gdy chciałbym, aby końcowy efekt sprawiał wrażenie jakby całość była modelowana z jednego elementu.

http://www.theautochannel.com/news/2009/07/15/469967.4-lg.jpg

 

W związku z powyższym mam pytanie do doświadczonych w modelingu użytkownikach forum:

Czy moje obawy są słuszne? Tzn. czy modelując osobno wnękę na światła przeciwmgielne, dodając szczegóły, a później przyłączając element do pozostałej części (zderzaka) końcowy efekt będzie wyglądał mizernie? Będą widoczne różnice między elementem wymodelowanym w całości, a poskładanym z osobnych części?

Edytowane przez DigPix

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dawno niczego dokladnego nie modelowalem. Ale z tego co sie orientuje, to nic sie nie zmienilo od mojego ostatniego modelowania. To nie chodzi o detach i attach - same w sobie te funkcje nic innego nie powoduja, jak tylko lacza ci twojego mesha w jeden obiekt, usuwajac ci element ktory attachowales (np jesli miales na tamtym obiekcie jakis material, to po attachu juz go miec nie bedzie, bo nie bedzie juz tamtego obiektu).

 

A to czy swiatla, zderzak itd to osobne elementy zalezy od ciebie. Jednak przyjelo sie nie trzymac calej sceny w jednym obiekcie. Chodzi o wygode. Powiedzmy ze chcesz nowy material zastosowac. Czy naprawde jest sens wchodzic w hierarchie i stosowac polygrupy zeby to zrobic? Szybciej miec obiekt juz osobno.

 

Co do attachowania, ze nie jestes pewien czy cos bedzie dobrze czy zle wygladac, to zrob sobie tego attacha, wrzuc na to turbosmootha i jak wyglada okej to bedzie okej.

 

Pozdr

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.