Skocz do zawartości

Odpowiednik Zmodeler'owego calculate normals.


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam następujący problem. Eksportuje model z Maxa do gry i ma on dziwne cieniowanie. Jeśli go zaimportuje do Zmodelera i kliknę Normals>calculate to program jakoś poprawia te cieniowanie i jest ok. Teraz pytanie, czy max posiada jakąś funkcje która by to zastąpiła?

Działa to tak "This tool calculates default normals for a vertex, edge, object or to any selection of these elements. .... The extended calculation gives a better smooth normals adjustion"

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wiem co robi ta funkcja w Zmodelerze ale jeśli chcesz uśrednić cieniowanie to dodaj cały mesh do jednej smoothing grupy albo

dodaj modyfikator 'Edit Normals' zaznacz wszystkie normalne i wybierz 'Unify'.

 

Przypuszczam, że jest to model low poly więc przy takim cieniowaniu może nie wyglądać najlepiej.

Możesz przypisać fragmenty siatki do różnych smoothing groups

albo dodać modyfikator 'Smooth' i wybrać odpowiedni próg wygładzania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności