3Dee Napisano 16 Czerwiec 2013 Napisano 16 Czerwiec 2013 Witam, w jaki sposób można zrobić animację na początku połączonych obiektów, które w pewnym momencie powinno każde pójść inną ściężką i w innym tempie? Chcę wykonać wystrzał rakiety samolotu podczas lotu ... Pozdrawiam 3dee
Zernat Napisano 16 Czerwiec 2013 Napisano 16 Czerwiec 2013 Myślę, że najłatwiej będzie ci to osiągnąć poprzez Curve Editor. Musisz zanimować te obiekty (chociaż tak pobieżnie) a później w Curve Editorze pobawić się różnymi wartościami aby osiągnąć zadowalający cię efekt. @Edit: To oczywiście jeden ze sposobów, ale wątpię aby było jakieś "specjalne" narzędzie do animacji tego typu rzeczy.
zio_mal Napisano 16 Czerwiec 2013 Napisano 16 Czerwiec 2013 link constraint zrobi to najszybciej i najłatwiej. linkujesz do samolotu a w momencie kiedy ma rozpocząć niezależny lot dajesz link to world lub innego obiektu (plus ewentualnie korekta pozycji i rotacji w początkowej fazie samodzielnego lotu)
3Dee Napisano 17 Czerwiec 2013 Autor Napisano 17 Czerwiec 2013 Działa Ziomal xD dzięki, najpierw trzeba było zrobić link to wordl potem link do obiektu i przy odłączeniu samo link to world ponownie :D F-16 wypuszcza teraz rakiety 8) projekt na zaliczenie. Jeszcze podłoże muze z top guna 8)
zio_mal Napisano 17 Czerwiec 2013 Napisano 17 Czerwiec 2013 nom zapewne, ja rzadko korzystam z LinkToWorld, dlatego wyleciało mi z głowy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się