3Dee Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Witam, w jaki sposób można zrobić animację na początku połączonych obiektów, które w pewnym momencie powinno każde pójść inną ściężką i w innym tempie? Chcę wykonać wystrzał rakiety samolotu podczas lotu ... Pozdrawiam 3dee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zernat Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Myślę, że najłatwiej będzie ci to osiągnąć poprzez Curve Editor. Musisz zanimować te obiekty (chociaż tak pobieżnie) a później w Curve Editorze pobawić się różnymi wartościami aby osiągnąć zadowalający cię efekt. @Edit: To oczywiście jeden ze sposobów, ale wątpię aby było jakieś "specjalne" narzędzie do animacji tego typu rzeczy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zio_mal Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 link constraint zrobi to najszybciej i najłatwiej. linkujesz do samolotu a w momencie kiedy ma rozpocząć niezależny lot dajesz link to world lub innego obiektu (plus ewentualnie korekta pozycji i rotacji w początkowej fazie samodzielnego lotu) Link to comment Share on other sites More sharing options...
3Dee Posted June 17, 2013 Author Share Posted June 17, 2013 Działa Ziomal xD dzięki, najpierw trzeba było zrobić link to wordl potem link do obiektu i przy odłączeniu samo link to world ponownie :D F-16 wypuszcza teraz rakiety 8) projekt na zaliczenie. Jeszcze podłoże muze z top guna 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
zio_mal Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 nom zapewne, ja rzadko korzystam z LinkToWorld, dlatego wyleciało mi z głowy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now