Ponciusz Napisano 18 Czerwiec 2013 Napisano 18 Czerwiec 2013 Staram się wyrenderować scenę w nocy ale przy słabym oświetleniu powstaja mi dziwne defekty. Jak moge pozbyć się tych plam??? Poniżej moje ustawiena:
Miłosz3ds Napisano 18 Czerwiec 2013 Napisano 18 Czerwiec 2013 Czołem. Zakładka Irradiance map, HSph. subdivs i Interp. samples do wykręcenia na wyższe obroty. Pobaw się, pokombinuj, zobacz co i jak. Tylko też bez przesady, bo będziesz godzinami czekał na przeliczenie GI. :) Pozdrawiam!
Ponciusz Napisano 19 Czerwiec 2013 Autor Napisano 19 Czerwiec 2013 Odnalazłem przyczyne problemu. scene mialem oświetlona VrayMtl i miałem nie zaznaczona opcje Direct Illumination Subdivs dlatego swiatła generowały takie dziwne efekty
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się