Ponciusz Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 Staram się wyrenderować scenę w nocy ale przy słabym oświetleniu powstaja mi dziwne defekty. Jak moge pozbyć się tych plam??? Poniżej moje ustawiena: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miłosz3ds Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 Czołem. Zakładka Irradiance map, HSph. subdivs i Interp. samples do wykręcenia na wyższe obroty. Pobaw się, pokombinuj, zobacz co i jak. Tylko też bez przesady, bo będziesz godzinami czekał na przeliczenie GI. :) Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ponciusz Posted June 19, 2013 Author Share Posted June 19, 2013 Odnalazłem przyczyne problemu. scene mialem oświetlona VrayMtl i miałem nie zaznaczona opcje Direct Illumination Subdivs dlatego swiatła generowały takie dziwne efekty Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now