Robak Napisano 20 Czerwiec 2013 Napisano 20 Czerwiec 2013 Witam, mam problem z unwrapem. Mianowicie jak mam w jednym oknie siatkę UV a w drugim 3d mój obiekt i zaznaczam na panelu Display Textured Solid to nic się nie dzieje. A chcę zobaczyć moją teksturę na obiekcie w 3d bez renedru w czsie rzeczywistym, podczas kiedy daną teksturę np. maluje. Co robię nie tak? Dzięki za odpowiedź.
ikkiz Napisano 20 Czerwiec 2013 Napisano 20 Czerwiec 2013 po pierwsze trzeba mieć jakąś mapę UV na modelu, czyli trzeba go jakkolwiek unwrapować (skrót u w edit mode) po drugie trzeba mieć wybrany silnik blender render (bo jak się zmieni na cycles, to trzeba najpierw dodać materiał z teksturą) po trzecie, viewport shading musi być solid (nagłówek okna 3d, czyli de facto pod oknem 3d) - wtedy nie ma czarnych cieni i widać całą teksturę no i Display Textured. rzuć screena, jeśli nie pomoże.
Robak Napisano 21 Czerwiec 2013 Autor Napisano 21 Czerwiec 2013 Pod uwagę wzięte są Twoje wskazówki ale dalej nie ma tego efektu.
Idaho Napisano 21 Czerwiec 2013 Napisano 21 Czerwiec 2013 (edytowane) Pod uwagę wzięte są Twoje wskazówki ale dalej nie ma tego efektu. Zmień metodę wyświetlania na Textured, obok przycisku Editmode. [ATTACH=CONFIG]90853[/ATTACH] Edytowane 21 Czerwiec 2013 przez Idaho
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się