Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

mam problem z unwrapem. Mianowicie jak mam w jednym oknie siatkę UV a w drugim 3d mój obiekt i zaznaczam na panelu Display Textured Solid to nic się nie dzieje. A chcę zobaczyć moją teksturę na obiekcie w 3d bez renedru w czsie rzeczywistym, podczas kiedy daną teksturę np. maluje. Co robię nie tak?

Dzięki za odpowiedź.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

po pierwsze trzeba mieć jakąś mapę UV na modelu, czyli trzeba go jakkolwiek unwrapować (skrót u w edit mode)

 

po drugie trzeba mieć wybrany silnik blender render (bo jak się zmieni na cycles, to trzeba najpierw dodać materiał z teksturą)

 

po trzecie, viewport shading musi być solid (nagłówek okna 3d, czyli de facto pod oknem 3d) - wtedy nie ma czarnych cieni i widać całą teksturę

 

no i Display Textured.

 

rzuć screena, jeśli nie pomoże.

Napisano (edytowane)
C:\Users\Toshiba\Desktop\blenderscreen.jpg

 

Pod uwagę wzięte są Twoje wskazówki ale dalej nie ma tego efektu.

 

Zmień metodę wyświetlania na Textured, obok przycisku Editmode.

[ATTACH=CONFIG]90853[/ATTACH]

Edytowane przez Idaho

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności