Master Kiełbaster Napisano 26 Wrzesień 2004 Napisano 26 Wrzesień 2004 Bez sensu się męczyłeś z modelingiem lodu - i tak tego nie docenią...
asblaze Napisano 26 Wrzesień 2004 Autor Napisano 26 Wrzesień 2004 NOooo.. modeling lodu zabrał mi 3 dni.... razem z texturowaniem... Czas renderu 02:34:12. PIV2.4GHz 1GB RAM ;) Nie sądzicie że powinienem to umiescić w Gallery - Finished Works ???? ;)
Kris_R Napisano 27 Wrzesień 2004 Napisano 27 Wrzesień 2004 Jak to nie docenią!? Szczena mi opadłA!! w ŻYCIU nie widziałem tak wymodelowanego lodu! Napiszesz tutka asblaze? pliiiiissss
Piotr Dobosz Napisano 27 Wrzesień 2004 Napisano 27 Wrzesień 2004 bardzo fajny pomysl plis napisz tutka:)
asblaze Napisano 27 Wrzesień 2004 Autor Napisano 27 Wrzesień 2004 Piotr... ty się tu nie śmichaj tylko odpowiedz na pytanie mojej żony, bo czuje się ignorowana ;) tak naprawde to najwiekszy problem mialem z odbiciem lodu w lyzwach, na ktorym odbijaja sie lyzwy i cala postac:)
asblaze Napisano 27 Wrzesień 2004 Autor Napisano 27 Wrzesień 2004 Scan disk poszedł, defrag poszedł, shoutcast gra :) Zaczynam nocną sesję :)
asblaze Napisano 28 Wrzesień 2004 Autor Napisano 28 Wrzesień 2004 no dobra.... to efekt nocnej sesji :) pierwsze 70 klatek animacji - wjazd na taflę. Niestety tylko bonesy, bo siatka t-shirta wykazuje za duże błędy :) kosci_wjazd.avi W tej sekwencji będę jeszce tylko animował głowę. Pozdrowienia
Piotr Dobosz Napisano 28 Wrzesień 2004 Napisano 28 Wrzesień 2004 ,,Piotr... ty się tu nie śmichaj tylko odpowiedz na pytanie mojej żony, bo czuje się ignorowana ;)'' hehe nir rozumiem:) jakiej zony? bardzo chetnie odpowiem:) tylko ze nie wiem gdzie jest to pytanie:):)
asblaze Napisano 28 Wrzesień 2004 Autor Napisano 28 Wrzesień 2004 Haaahaha Piotr.. W wątku Twojej animacji :)
Piotr Dobosz Napisano 28 Wrzesień 2004 Napisano 28 Wrzesień 2004 :) oj glupi glupi jestem:) no w sumie a gdzie indziej moglo by to byc:) juz odpisuje:) pozatym swietnie zapowiada sie twoja animka powarznie:) juz tylko czekac az skonczysz:) bo bedzie co ogladac pozdrawiam:)
Kris_R Napisano 29 Wrzesień 2004 Napisano 29 Wrzesień 2004 Pierwsze 70 klatek super... nie będę się czepiał.. pamiętaj cały czas o naturalności i asymetryczności ruchu... nie ma takich samych dwóch kroków, itp.
asblaze Napisano 29 Wrzesień 2004 Autor Napisano 29 Wrzesień 2004 Kris_R... Proszę.... czepiaj się !!!! :) Czasem krytykę trzeba z pokorą przyjąć, szczególnie jesli jest rzeczowa :) Pamietam o naturalności i asymetryczności :) nie powielam kluczy, każdy edytowany jest osobno :) [EDIT] Najtrudniejsze jest to, że przy ruchu z wielu rzeczy nie zdajemy sobie sprawy. Mam na myśli niekontrolowane swiadomie gesty. np. palce dłoni podczas chodzenia albo ustawienie barków. Z tymi kluczami bedę miał najwięcej problemów [/EDIT] Tutaj inne ujęcie tego samego ruchu, ale z siatką, z którą w miarę się dogadałem. body_wjazd.avi No... 4 sekundy animki załatwione :) jeszcze przez 5 sekund postoi, i 54 sec muzyki :) Najwyżej bedę ciął gotowy materiał :) Pozdrawiam
und3r Napisano 5 Październik 2004 Napisano 5 Październik 2004 No prosze .. zaczyna wygladac coraz coraz coraz lepiej. Pracuj dalej :> Trzymam kciuki!
asblaze Napisano 6 Październik 2004 Autor Napisano 6 Październik 2004 Dzękuję.... pracuję z przerwami ;)
asblaze Napisano 7 Październik 2004 Autor Napisano 7 Październik 2004 Witam. Niestety trafiłem na poważny problem ;) Może mi któryś z Was, drodzy memberzy pomoże. Szkielet lali robi mi dowcip i w momencie kiedy podnoszę łapkę do góry kości ramienia i przedramienia zmieniają swoją skalę. Fragmencik animki ze wspomnianym efektem (chwilę wcześniej jest wszystko ok. i nie patrzcie proszę na siatkę pod pachami i brak dynamiki w tym ostatnim ruchu) problem.avi Z góry dzięki za pomoc
Kris_R Napisano 7 Październik 2004 Napisano 7 Październik 2004 No ładnie pojechałeś teraz... gdzieś coś musiałeś przekombinować.. nie jestem w stanie prześledzić całego procesu rigowania i stwierdzić gdzie się walnąłeś... hmmm.... a jakiś inherit scale itp nic nie daje?
asblaze Napisano 7 Październik 2004 Autor Napisano 7 Październik 2004 Już mam.... Inherit kości barków w ogóle nie mają :) Ale dziedziczyły skalowanie po Dummym który pomaga w Zebrach :) Działa.... zaraz zamieszczam poprawkę :)
asblaze Napisano 12 Październik 2004 Autor Napisano 12 Październik 2004 cześć.... po drobnej przerwie kolejne 90 klatek. Tym razem ostatnie combo (tak to sie ponoc nazywa) ujecie_last.avi Jest kilka błędów... skin przy biodrach i ustawienie prawej stopy. Będa poprawiane :) Nie krępujcie się :)
lpshinoda Napisano 12 Październik 2004 Napisano 12 Październik 2004 spoko, wszystko byloby spoko, tylko ze sie filmik nie wgrywa, daj do niego tylko link a ja juz sobie go sciagne, bo nie zawsze sie film wgrywa, na razie spoko, pomysl dobry pozdro i powodzenia
asblaze Napisano 12 Październik 2004 Autor Napisano 12 Październik 2004 Proszę... "zapisz element docelowy.." ;) ujecie_last.avi Z resztą wystarczy z linków usunąć "show.php?zmienna=" i reszta linków też zadziała :)
Kris_R Napisano 12 Październik 2004 Napisano 12 Październik 2004 Fajnie :) Kilka uwag... po zakończeniu tak dynamicznego ruchu obrotowego masz zdecydowanie za mało czasu na zatrzymanie... od razu wychodzisz z tą postacią do finalnego gestu... za szybko... wytrzymaj tam troszkę I jeszcze jedno... gdy jest zatrzymanie i wbicie uniesionej łyżwy w lód, to po chwli jest ta finalna poza z wyciągniętym palcem.. a co z nogą? Wędruje nagle, bez przeniesienia środka ciężkości ani rozpędu ku drugiemu punkowi podparcia... hmmm... była by gleba :) Albo zostaw tą nogę w spokoju, albo daj tam chwilkę na przeniesienie, bo tak to coś nie gra
asblaze Napisano 13 Październik 2004 Autor Napisano 13 Październik 2004 Dzięki Kris_R za rzeczowe uwagi :) Co do środka ciężkości... masz rację. Poprawiłem: poprawka_sc.avi Wiem, że mało jest czasu na wychamowanie ruchu, ale niestety lala musi sie zbierać :) Muzyka nadaje rytm animce(dlatego tym razem z muzą). Ale biorę sobie tą uwagę do serca, i najwyżej dziunia troszke wczesniej skończy kręcic piruetka ;) To taka szybka robota, zalediwe 4 godziny, więc tylko szkic wejścia w combo. Wejście bedzie ze skoku, dlatego na początku fragment muzyczki :) proba_combo.avi
lpshinoda Napisano 13 Październik 2004 Napisano 13 Październik 2004 jakos nie moge na niczym w hacie otworzyc tego filmiku, ale spoko, obejdzie sie, wierze ze jest super, jak dla mnie na pewno zreszta bo animacja jeszcze sie nie zajmuje, dopiero co poznaje max'a na pewwo jest git
asblaze Napisano 15 Październik 2004 Autor Napisano 15 Październik 2004 No... zaczynam siemartwić czasem. Kolejny efekt walki. Wydaje mi się że układu nóg i kręgosłupa nie będę już zmieniał. Niestety rękom należy się ponowna edycja :) podejście.avi Ujęcie jeszce w opracowaniu, ale teraz muszę odpocząc :) Pozdrawiam :)
Proto Napisano 16 Październik 2004 Napisano 16 Październik 2004 Jak dla mnie cala animacja super, ale, jak wyzej, koncowa poza psuje nieco efekt. Czy tylko ja mam w tym momencie skojarzenia z czarodziejka z ksiezyca ;)?
Kris_R Napisano 16 Październik 2004 Napisano 16 Październik 2004 hehe :) Fajno fajno :) jedna rzecz rzuca mi się w oczy okrutnie... gdy lala jedzie na jednej nodze a drugą ma uniesioną wysoko i skręconą w kostce... zanim ją postawi na lodzie obraca do wyprsotu, ale strasznie mechanicznie... koniec rotacji powinien wypaść tuż przed postawieniem łyżwy na lód... zachowasz wtedy większą płynność ruchu... pozdrawiam
asblaze Napisano 17 Październik 2004 Autor Napisano 17 Październik 2004 Kris.... masz rację... jazda byłą zrobiona na pałę... obecnie w trakcie edycji ( w ogóle cały ruch jest mechaniczny w czasie jazdy :) PRoto... masz prawo mieć... 1. Pozycja jest sexi (jak całe 12-letnie!!! dziewczynki z SM) 2. Model jest magnowy (niezależnie z jaką pozycją skończę, jedyne skojarzenie bedzie na "mydło-powidło" ;) i nawet przypomina jedną sajlorkę 3. Kamera jest na wprost palca (oryginalnie tak nie bedzie, więc lala bedzie strzelać na bok :)
lpshinoda Napisano 17 Październik 2004 Napisano 17 Październik 2004 pracuj, pracuj asblaze dobrze ci idzie pozdro
smart Napisano 19 Październik 2004 Napisano 19 Październik 2004 może kamera powinna sobie trochę polatać wkoło postaci i zoomy robić,dynamiki by to dodało,trochę spowolnień i prawie stopklatek a i ubranko dla mnie ma jakieś dziwne. wiadomo że ogólnie to respekt ;)
Tomasz Kucharz Napisano 19 Październik 2004 Napisano 19 Październik 2004 Sledze Twoja prace od prawie poczatku - jak narazie jest dobrze. ostatnia faza ruchu - kiedy rozklada rece na boki powinna nieco zwolic obroty - potem tak jak to zrobiles przyspiesz - jednak samo koniec troszke psuje efekt -mozna odniesc wrazenie jak by ta pania miala sie przewrocic. ale to nie powinno Ci sprawic klopotow odwaliles kupe roboty ale jeszcze wiecej przed Toba powodzenia pozdro
asblaze Napisano 19 Październik 2004 Autor Napisano 19 Październik 2004 Ok... dawno mnei nei było :P Dzięki za wszystkie posty :) Smart.. Kamera jest robocza tylko po to żeby pokazać jakos jazdę :) Praca nad samą dynamiką ujęć zajme się na końcu :) Ale nie planuje robic zwolnień. Akcja real time, brak detali. Kładę nacisk na płynność i naturalność ruchu postaci, nie kamery :) A co do ubranka.... hm... taki model. Jeden z celów jakie sobie postawiłem jest taki, że model modyfikuje tylko w stopniu ułatwiajacym rigowanie, ale przy mozliwie niezauważalnej zmianie geometri bryły. Mam nadzieje ze udało mi sie go osiagnać :) Tomasz ... Masz rację... popracuję nad obrotami. Co do hamowania, to proszę jeszcze oceń jedną z poprzednich probek, tam gdzie kończy bokiem. (docelowo takie bedzie ujęcie) Jeśli w tym ujęciu wg Ciebie będzie sprawiac wrazenie "niepewnej" - Przeedytuje :) I nie strasz proszę :) ja myślałem że mam już z górki :) (EDIT)Poprawiłem hamowanie. Miło jest pracować z konstruktywna krytyką ;) Zapomniałem dodać, że mimo wszystko, dziewczyna się jeszcze uczy i jej jazda nie będzie perfect (muszę jakos zamaskowac fakt, ze sie na tym nie znam). Przy naskoku podpiera się o lód ;) mam nadzieje że zdażę przygotować wywrotkę przy jakimś skoku ;) (/EDIT) Mellodeque. Też masz rację :) Obecnie jazda w "jaskółce" jest wyciągnieta o 20 klatek jednak jeszcze jej nie wstawię bo kończy mi sie miejsce na serwerze :) ale ogólnie chyba lodowisko jest troche mniejsze niż na "pokazach mistrzów". - Pamietam sprawę :) Tak na marginesie to jazdę oglądałem też tylko z moją, jeszcze wtedy, dziewczyną :) A pomysł na zrobienie animki z łyżwami zrodził sie tylko dzięki sexownemu modelowi P. Dziękuję, pozdrawiam i zabieram sie za animkę :)
asblaze Napisano 22 Październik 2004 Autor Napisano 22 Październik 2004 Żeby nie było, że nic nie robię - doklejone kolejne 50 klatek do reszty (jesli bedę pracował z prędkoscią 25 klatek dziennie to powinienem się wyrobić w czasie). Lala tuż po wywaleniu kończy wstawać z lodu (niestety samego upadko jeszcze nie ma), ale żeby było ciekawie kamera przywiązana do helpera poruszajacego dziewczyną po lodzie :) ciekawostka.avi Byłem przerazony - ile błędów wyszło i jak to wygląda. ciekawe czy tak jest na prawdę :) Tomasz wykrakał tą robotę ;) PS... niebawem bedę musiał usunać kilka wcześniejszych klipów z serwera.
asblaze Napisano 23 Październik 2004 Autor Napisano 23 Październik 2004 Kolejny update :) 25 klatek. Lala wstaje po upadku. Ręce przy samym podnoszeniu sie jeszce do edycji. No w nogach też troche blędów.... BLEEE upadek.avi Idę spać.... dobanoc :)
asblaze Napisano 23 Październik 2004 Autor Napisano 23 Październik 2004 hmm.... 100 oglądajacych i zadnych komentarzy? biorę to za dobrą monetę ;)
andy_a Napisano 24 Październik 2004 Napisano 24 Październik 2004 Co do upadku to całekim fajny ale spróbuj by upadła bardziej na udo niż na rzepkę bo po czymś takim to by się raczej nie podniosła (no chyba, że to scena końcowa:) Spróbuj wyeliminować garba (gdy leży) i rozszczepić jej palce lewej dłoni przed upadkeim (małe zięcie łokcia było by mile widziane) Ogólnie super... Trzymaj tak dalej (a się w limicie nie zmiścisz :) :) :)
asblaze Napisano 24 Październik 2004 Autor Napisano 24 Październik 2004 haaahahaha Nie nie..... man... nie chwyciłeś sprawy ;) aż taki złosliwy nie jestem zeby wstawiać filmy od tyłu ;) Ona nie pada na rzepkę tylko z niej wstaje, otrzepuje ręce i wraca do dalszego programu. wszystko wyjaśni sie po dzisiejszym nocnym updacie, bo właśnei bedę edytował samą gleble ;) Jendak.... przy załozeniu że to cofajacy sie film, masz pełną rację, przy takim upadku kosć uda złamana w 2 miejscach i wybita z miedicy i rzepka do wymiany ;))))
andy_a Napisano 24 Październik 2004 Napisano 24 Październik 2004 A ja specjalnie puszczałem sobie filmik od tylu :) :)
Arnet Napisano 24 Październik 2004 Napisano 24 Październik 2004 brakuje miekkosci w ruchu.. widac ich skokowosc... ale nie wiem co poradzic w tej sytuacji bo sam nie wiem... ale i tak jestes moim liderem ;)... keep up the good work!
asblaze Napisano 24 Październik 2004 Autor Napisano 24 Październik 2004 Wydaje mi się, zę jest to sprawa za szybkiego tempa ruchu... pracuje nad tym ;) Nad ranem wystawię efekty ;) DZieki za słowa uznania :D
asblaze Napisano 25 Październik 2004 Autor Napisano 25 Październik 2004 Tym razem cała gleba. NIe podoba mi sie jeszcze ale oprócz stwierdzenia, żę nie tak, nie za bardzo mogę określic co jest zwalone... (pomijam skina;) Pomożecie??? ;) gleba.avi Dzięki
Master Kiełbaster Napisano 25 Październik 2004 Napisano 25 Październik 2004 Jak wstaje to jej się skręcają nogi. Upadek wygląda jakby robiła wślizg. Powinen być trochę szybszy.
Kris_R Napisano 25 Październik 2004 Napisano 25 Październik 2004 ZA BARDZO PĘDZISZ!! Jescze dobrze się nie przewróci a już jedzie dalej... nawet nie dałeś jej czasu na to, żeby porządnie wstała... spokojnie... wyczuj ten ruch... no i faktycznie strasznie ją połamałeś...
asblaze Napisano 27 Październik 2004 Autor Napisano 27 Październik 2004 hm.... postanowiłem was nie męczyć ciągłymi... bezsensownymi updateami.... Powiem tyle,że popracowałem troche nad rozplanowaniem czasowym upadku i zrobiłem wyjście ze skoku doprowadzajacego do niego. Pozostało mi jeszce 200 klatek animacji głównej. Potem tylko zanimowac włosy i mimikę twarzy a na koniec dodać jakieś środowisko. Kris... zmusiłeś mnie do sciągnięcia z sieci różnych upadków :) I przy założeniu, że nie jest to upadek z cyklu "dobijcie mnie, już nie mogę" ale "zesram się, a nie dam się" to timing wydaje mi sie ok. Mam nadzieję że nie zniechęci to Ciebie do dalszego opiniowania mojego wątku ;) I od razu mam pytanie. nei rozumiem cześci regulaminu dotyczącej przygotowania prac do nominacji. CZy mogęprosic o wyjaśnienie? BO wydaje mi sie zę muszę przeedytować pierwotny wątek. opisac w nim co chce zrobic, co jest zrobione i nad czym będę przez czas od nominacji do zamkniecia bitway pracował, oraz zamieścił przygotowany materiał Dzieki wszystkim za komentarze...
Kris_R Napisano 28 Październik 2004 Napisano 28 Październik 2004 Spoko asblaze :) Mnie tam nic nie zniechęci od zaglądania do tego wątku... Jak Ci się wydaje że timing jest ok, to tak zostaw... spoko. Pamiętaj że to Twoja anima i Ty tutaj jesteś królem... Co do przygotowania materiału to chodzi chyba o to, że nie każdy z jurorów tutaj zagląda więc trzeba dać im coś, na co rzucą okiem i wybiorą te pracki, w których jest największy potencjał.. nie martw się.. to są stare wygi i naprawdę niewiele trzeba żeby zobaczyć "na co kolesia stać"... wystarczy czasami rzut okiem... pozdrawiam
asblaze Napisano 28 Październik 2004 Autor Napisano 28 Październik 2004 Dzieki Kris_R.. i tak wiem ze musisz zaglądać żebym nie przemycił tutaj niedozwolonych treści ;) Właśnie doczytałem, że termin jest przedłużony więc nie będę miał wyrzutów sumienia idąc dzisiaj na imprezę a nie siedzę nad kluczami;) A nie powiem... skład Jury mnie powalił... zrobiła się poważna impreza i mam nadzieje że nasze (walczących) prace będą tego warte :) hmm...znowu zwątpiłem w swoje siły ;) NO nic... jak sie w życiu po ryju nie dostanie to człowiek sie niczego nie nauczy :) Pozdrawiam wszystkich walczących i kibiców ;)
asblaze Napisano 3 Listopad 2004 Autor Napisano 3 Listopad 2004 Hmmm... właśnie zrozumiałem potęgę która tkwi w kontrolerze LINK CONSTRAINTS!!! Szkoda że tak późno, szkoda ze w tej animcje jeszcze go nie użyję :( Opuszczam ten piękny kraj na miesiąc, ale na deadline sie wyrobię :) Pozdrawiam
Arnet Napisano 3 Listopad 2004 Napisano 3 Listopad 2004 hehe... jasne.. wiesz, ze nie dasz rady :P... wiec uciekasz przed szanownym Jury do meksyku albo brazylii :P reka sprawiedliwosci i tak Cie dosiegnie :) watch your back!
asblaze Napisano 5 Listopad 2004 Autor Napisano 5 Listopad 2004 Witam.... tym razem po drugiej stronie granicy :) Taka ciekawostka Doszły tymczasowo jeszce 3 helpery... widac do czego służą:) Ujecie z okna USER.... dlatego brak perspektywy :) Pozdrawiam
Kris_R Napisano 5 Listopad 2004 Napisano 5 Listopad 2004 Patrzyłem na ten upadek i coś mi nie pasowało... gęba mi się śmiała, bo wygląda świetnie a jednocześnie coś mi nie dawało spokoju... no i mam :) kierunek upadku się nie zgadza... niby banał, a jednak psuje wrażenie.... taka trajektoria ruchu, byłaby prawdziwa dla ustanego skoku, ale gdy laska traci przyczepność to trochę tak, jakby wypadała z orbity... i wypadkowa wypada trochę inaczej. pozdro
Rekomendowane odpowiedzi