Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 234
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

NOooo.. modeling lodu zabrał mi 3 dni.... razem z texturowaniem...

Czas renderu 02:34:12.

PIV2.4GHz 1GB RAM ;)

 

Nie sądzicie że powinienem to umiescić w Gallery - Finished Works ???? ;)

Napisano

Piotr... ty się tu nie śmichaj tylko odpowiedz na pytanie mojej żony, bo czuje się ignorowana ;)

 

tak naprawde to najwiekszy problem mialem z odbiciem lodu w lyzwach, na ktorym odbijaja sie lyzwy i cala postac:)

Napisano

no dobra.... to efekt nocnej sesji :) pierwsze 70 klatek animacji - wjazd na taflę.

Niestety tylko bonesy, bo siatka t-shirta wykazuje za duże błędy :)

kosci_wjazd.avi

W tej sekwencji będę jeszce tylko animował głowę.

Pozdrowienia

Napisano

,,Piotr... ty się tu nie śmichaj tylko odpowiedz na pytanie mojej żony, bo czuje się ignorowana ;)''

 

hehe nir rozumiem:) jakiej zony? bardzo chetnie odpowiem:) tylko ze nie wiem gdzie jest to pytanie:):)

Napisano

:) oj glupi glupi jestem:) no w sumie a gdzie indziej moglo by to byc:) juz odpisuje:) pozatym swietnie zapowiada sie twoja animka powarznie:) juz tylko czekac az skonczysz:) bo bedzie co ogladac pozdrawiam:)

Napisano

Pierwsze 70 klatek super... nie będę się czepiał.. pamiętaj cały czas o naturalności i asymetryczności ruchu... nie ma takich samych dwóch kroków, itp.

Napisano

Kris_R... Proszę.... czepiaj się !!!! :) Czasem krytykę trzeba z pokorą przyjąć, szczególnie jesli jest rzeczowa :)

 

Pamietam o naturalności i asymetryczności :) nie powielam kluczy, każdy edytowany jest osobno :)

 

[EDIT]

Najtrudniejsze jest to, że przy ruchu z wielu rzeczy nie zdajemy sobie sprawy. Mam na myśli niekontrolowane swiadomie gesty. np. palce dłoni podczas chodzenia albo ustawienie barków. Z tymi kluczami bedę miał najwięcej problemów

[/EDIT]

 

Tutaj inne ujęcie tego samego ruchu, ale z siatką, z którą w miarę się dogadałem.

 

body_wjazd.avi

 

No... 4 sekundy animki załatwione :) jeszcze przez 5 sekund postoi, i 54 sec muzyki :) Najwyżej bedę ciął gotowy materiał :)

 

Pozdrawiam

Napisano

Witam.

 

Niestety trafiłem na poważny problem ;)

Może mi któryś z Was, drodzy memberzy pomoże.

 

Szkielet lali robi mi dowcip i w momencie kiedy podnoszę łapkę do góry kości ramienia i przedramienia zmieniają swoją skalę.

 

Fragmencik animki ze wspomnianym efektem (chwilę wcześniej jest wszystko ok. i nie patrzcie proszę na siatkę pod pachami i brak dynamiki w tym ostatnim ruchu)

problem.avi

 

Z góry dzięki za pomoc

Napisano

No ładnie pojechałeś teraz... gdzieś coś musiałeś przekombinować.. nie jestem w stanie prześledzić całego procesu rigowania i stwierdzić gdzie się walnąłeś... hmmm.... a jakiś inherit scale itp nic nie daje?

Napisano

Już mam.... Inherit kości barków w ogóle nie mają :)

 

Ale dziedziczyły skalowanie po Dummym który pomaga w Zebrach :)

Działa.... zaraz zamieszczam poprawkę :)

Napisano

spoko, wszystko byloby spoko, tylko ze sie filmik nie wgrywa, daj do niego tylko link a ja juz sobie go sciagne, bo nie zawsze sie film wgrywa, na razie spoko, pomysl dobry

pozdro i powodzenia

Napisano

Fajnie :) Kilka uwag... po zakończeniu tak dynamicznego ruchu obrotowego masz zdecydowanie za mało czasu na zatrzymanie... od razu wychodzisz z tą postacią do finalnego gestu... za szybko... wytrzymaj tam troszkę

I jeszcze jedno... gdy jest zatrzymanie i wbicie uniesionej łyżwy w lód, to po chwli jest ta finalna poza z wyciągniętym palcem.. a co z nogą? Wędruje nagle, bez przeniesienia środka ciężkości ani rozpędu ku drugiemu punkowi podparcia... hmmm... była by gleba :) Albo zostaw tą nogę w spokoju, albo daj tam chwilkę na przeniesienie, bo tak to coś nie gra

Napisano

Dzięki Kris_R za rzeczowe uwagi :)

Co do środka ciężkości... masz rację.

Poprawiłem: poprawka_sc.avi

 

Wiem, że mało jest czasu na wychamowanie ruchu, ale niestety lala musi sie zbierać :) Muzyka nadaje rytm animce(dlatego tym razem z muzą).

Ale biorę sobie tą uwagę do serca, i najwyżej dziunia troszke wczesniej skończy kręcic piruetka ;)

To taka szybka robota, zalediwe 4 godziny, więc tylko szkic wejścia w combo. Wejście bedzie ze skoku, dlatego na początku fragment muzyczki :)

 

proba_combo.avi

Napisano

jakos nie moge na niczym w hacie otworzyc tego filmiku, ale spoko, obejdzie sie, wierze ze jest super, jak dla mnie na pewno zreszta bo animacja jeszcze sie nie zajmuje, dopiero co poznaje max'a

na pewwo jest git

Napisano

No... zaczynam siemartwić czasem.

 

Kolejny efekt walki. Wydaje mi się że układu nóg i kręgosłupa nie będę już zmieniał. Niestety rękom należy się ponowna edycja :)

 

podejście.avi

 

Ujęcie jeszce w opracowaniu, ale teraz muszę odpocząc :)

Pozdrawiam :)

Napisano

Jak dla mnie cala animacja super, ale, jak wyzej, koncowa poza psuje nieco efekt. Czy tylko ja mam w tym momencie skojarzenia z czarodziejka z ksiezyca ;)?

Napisano

hehe :) Fajno fajno :) jedna rzecz rzuca mi się w oczy okrutnie... gdy lala jedzie na jednej nodze a drugą ma uniesioną wysoko i skręconą w kostce... zanim ją postawi na lodzie obraca do wyprsotu, ale strasznie mechanicznie... koniec rotacji powinien wypaść tuż przed postawieniem łyżwy na lód... zachowasz wtedy większą płynność ruchu... pozdrawiam

Napisano

Kris.... masz rację... jazda byłą zrobiona na pałę... obecnie w trakcie edycji ( w ogóle cały ruch jest mechaniczny w czasie jazdy :)

PRoto... masz prawo mieć...

1. Pozycja jest sexi (jak całe 12-letnie!!! dziewczynki z SM)

2. Model jest magnowy (niezależnie z jaką pozycją skończę, jedyne skojarzenie bedzie na "mydło-powidło" ;) i nawet przypomina jedną sajlorkę

3. Kamera jest na wprost palca (oryginalnie tak nie bedzie, więc lala bedzie strzelać na bok :)

Napisano

może kamera powinna sobie trochę polatać wkoło postaci i zoomy robić,dynamiki by to dodało,trochę spowolnień i prawie stopklatek a i ubranko dla mnie ma jakieś dziwne.

wiadomo że ogólnie to respekt ;)

Napisano

Sledze Twoja prace od prawie poczatku - jak narazie jest dobrze. ostatnia faza ruchu - kiedy rozklada rece na boki powinna nieco zwolic obroty - potem tak jak to zrobiles przyspiesz - jednak samo koniec troszke psuje efekt -mozna odniesc wrazenie jak by ta pania miala sie przewrocic. ale to nie powinno Ci sprawic klopotow

 

odwaliles kupe roboty ale jeszcze wiecej przed Toba

 

powodzenia

 

pozdro

Napisano

Ok... dawno mnei nei było :P

 

Dzięki za wszystkie posty :)

 

Smart.. Kamera jest robocza tylko po to żeby pokazać jakos jazdę :) Praca nad samą dynamiką ujęć zajme się na końcu :) Ale nie planuje robic zwolnień. Akcja real time, brak detali. Kładę nacisk na płynność i naturalność ruchu postaci, nie kamery :) A co do ubranka.... hm... taki model. Jeden z celów jakie sobie postawiłem jest taki, że model modyfikuje tylko w stopniu ułatwiajacym rigowanie, ale przy mozliwie niezauważalnej zmianie geometri bryły. Mam nadzieje ze udało mi sie go osiagnać :)

 

Tomasz ... Masz rację... popracuję nad obrotami. Co do hamowania, to proszę jeszcze oceń jedną z poprzednich probek, tam gdzie kończy bokiem. (docelowo takie bedzie ujęcie) Jeśli w tym ujęciu wg Ciebie będzie sprawiac wrazenie "niepewnej" - Przeedytuje :)

I nie strasz proszę :) ja myślałem że mam już z górki :)

(EDIT)Poprawiłem hamowanie. Miło jest pracować z konstruktywna krytyką ;) Zapomniałem dodać, że mimo wszystko, dziewczyna się jeszcze uczy i jej jazda nie będzie perfect (muszę jakos zamaskowac fakt, ze sie na tym nie znam).

Przy naskoku podpiera się o lód ;) mam nadzieje że zdażę przygotować wywrotkę przy jakimś skoku ;) (/EDIT)

 

Mellodeque. Też masz rację :) Obecnie jazda w "jaskółce" jest wyciągnieta o 20 klatek jednak jeszcze jej nie wstawię bo kończy mi sie miejsce na serwerze :) ale ogólnie chyba lodowisko jest troche mniejsze niż na "pokazach mistrzów". - Pamietam sprawę :)

 

Tak na marginesie to jazdę oglądałem też tylko z moją, jeszcze wtedy, dziewczyną :) A pomysł na zrobienie animki z łyżwami zrodził sie tylko dzięki sexownemu modelowi P.

 

Dziękuję, pozdrawiam i zabieram sie za animkę :)

Napisano

Żeby nie było, że nic nie robię - doklejone kolejne 50 klatek do reszty

(jesli bedę pracował z prędkoscią 25 klatek dziennie to powinienem się wyrobić w czasie).

Lala tuż po wywaleniu kończy wstawać z lodu (niestety samego upadko jeszcze nie ma), ale żeby było ciekawie kamera przywiązana do helpera poruszajacego dziewczyną po lodzie :)

 

ciekawostka.avi

 

Byłem przerazony - ile błędów wyszło i jak to wygląda. ciekawe czy tak jest na prawdę :) Tomasz wykrakał tą robotę ;)

 

PS... niebawem bedę musiał usunać kilka wcześniejszych klipów z serwera.

Napisano

Co do upadku to całekim fajny ale spróbuj by upadła bardziej na udo niż na rzepkę bo po czymś takim to by się raczej nie podniosła (no chyba, że to scena końcowa:)

Spróbuj wyeliminować garba (gdy leży) i rozszczepić jej palce lewej dłoni przed upadkeim (małe zięcie łokcia było by mile widziane)

Ogólnie super... Trzymaj tak dalej (a się w limicie nie zmiścisz :) :) :)

Napisano

haaahahaha Nie nie..... man... nie chwyciłeś sprawy ;) aż taki złosliwy nie jestem zeby wstawiać filmy od tyłu ;) Ona nie pada na rzepkę tylko z niej wstaje, otrzepuje ręce i wraca do dalszego programu. wszystko wyjaśni sie po dzisiejszym nocnym updacie, bo właśnei bedę edytował samą gleble ;)

 

Jendak.... przy załozeniu że to cofajacy sie film, masz pełną rację, przy takim upadku kosć uda złamana w 2 miejscach i wybita z miedicy i rzepka do wymiany ;))))

Napisano

brakuje miekkosci w ruchu.. widac ich skokowosc... ale nie wiem co poradzic w tej sytuacji bo sam nie wiem...

 

ale i tak jestes moim liderem ;)... keep up the good work!

Napisano

ZA BARDZO PĘDZISZ!! Jescze dobrze się nie przewróci a już jedzie dalej... nawet nie dałeś jej czasu na to, żeby porządnie wstała... spokojnie... wyczuj ten ruch... no i faktycznie strasznie ją połamałeś...

Napisano

hm.... postanowiłem was nie męczyć ciągłymi... bezsensownymi updateami....

 

Powiem tyle,że popracowałem troche nad rozplanowaniem czasowym upadku i zrobiłem wyjście ze skoku doprowadzajacego do niego. Pozostało mi jeszce 200 klatek animacji głównej. Potem tylko zanimowac włosy i mimikę twarzy a na koniec dodać jakieś środowisko.

 

Kris... zmusiłeś mnie do sciągnięcia z sieci różnych upadków :)

I przy założeniu, że nie jest to upadek z cyklu "dobijcie mnie, już nie mogę" ale "zesram się, a nie dam się" to timing wydaje mi sie ok.

 

Mam nadzieję że nie zniechęci to Ciebie do dalszego opiniowania mojego wątku ;)

I od razu mam pytanie. nei rozumiem cześci regulaminu dotyczącej przygotowania prac do nominacji. CZy mogęprosic o wyjaśnienie?

BO wydaje mi sie zę muszę przeedytować pierwotny wątek. opisac w nim co chce zrobic, co jest zrobione i nad czym będę przez czas od nominacji do zamkniecia bitway pracował, oraz zamieścił przygotowany materiał

 

Dzieki wszystkim za komentarze...

Napisano

Spoko asblaze :) Mnie tam nic nie zniechęci od zaglądania do tego wątku...

Jak Ci się wydaje że timing jest ok, to tak zostaw... spoko. Pamiętaj że to Twoja anima i Ty tutaj jesteś królem...

Co do przygotowania materiału to chodzi chyba o to, że nie każdy z jurorów tutaj zagląda więc trzeba dać im coś, na co rzucą okiem i wybiorą te pracki, w których jest największy potencjał.. nie martw się.. to są stare wygi i naprawdę niewiele trzeba żeby zobaczyć "na co kolesia stać"... wystarczy czasami rzut okiem...

pozdrawiam

Napisano

Dzieki Kris_R.. i tak wiem ze musisz zaglądać żebym nie przemycił tutaj niedozwolonych treści ;)

 

Właśnie doczytałem, że termin jest przedłużony więc nie będę miał wyrzutów sumienia idąc dzisiaj na imprezę a nie siedzę nad kluczami;)

 

A nie powiem... skład Jury mnie powalił... zrobiła się poważna impreza i mam nadzieje że nasze (walczących) prace będą tego warte :)

hmm...znowu zwątpiłem w swoje siły ;)

 

NO nic... jak sie w życiu po ryju nie dostanie to człowiek sie niczego nie nauczy :)

 

Pozdrawiam wszystkich walczących i kibiców ;)

Napisano

Hmmm... właśnie zrozumiałem potęgę która tkwi w kontrolerze LINK CONSTRAINTS!!!

Szkoda że tak późno, szkoda ze w tej animcje jeszcze go nie użyję :(

Opuszczam ten piękny kraj na miesiąc, ale na deadline sie wyrobię :)

 

Pozdrawiam

Napisano

hehe... jasne.. wiesz, ze nie dasz rady :P... wiec uciekasz przed szanownym Jury do meksyku albo brazylii :P

 

reka sprawiedliwosci i tak Cie dosiegnie :)

 

watch your back!

Napisano

Patrzyłem na ten upadek i coś mi nie pasowało... gęba mi się śmiała, bo wygląda świetnie a jednocześnie coś mi nie dawało spokoju... no i mam :) kierunek upadku się nie zgadza... niby banał, a jednak psuje wrażenie.... taka trajektoria ruchu, byłaby prawdziwa dla ustanego skoku, ale gdy laska traci przyczepność to trochę tak, jakby wypadała z orbity... i wypadkowa wypada trochę inaczej. pozdro




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności