Lukx Napisano 3 Lipiec 2013 Napisano 3 Lipiec 2013 Niedawno ukończyłem kask Riddell 360 dla klienta BLAQUE http://blaque.com Zrobili z nim animacje: Moj render: i siatka: wiecej rendero i siatek na http://www.lukx.com
Biolo_idiota Napisano 3 Lipiec 2013 Napisano 3 Lipiec 2013 Ładne i schludne, ich biała wersja trochę prześwietlona, ale ogólnei fajnie. Możesz opowiedzieć coś więcej o tym zleceniu? Interesuje mnie jak podszedłeś do tematu, no i od czego zacząłeś?
rallyman Napisano 3 Lipiec 2013 Napisano 3 Lipiec 2013 Mogłeś się bardziej postarać przy modelu, skorupa krzywa, w koło każdego otworu wentylacyjnego są błędy. Sam render i prezentacja bardzo przeciętna, czarne płaskie tło nie było najlepszym rozwiązaniem, godzina zabawy w PS i byłoby duuużo lepiej bo shadery wyglądają przyzwoicie, do tego pół godziny na poprawę błędów w modelu i masz fajną prace do folio.
maciek.m Napisano 4 Lipiec 2013 Napisano 4 Lipiec 2013 w 100% zgadzam się z rallyman, model krzywy i niedopracowany.
Lukx Napisano 10 Wrzesień 2013 Autor Napisano 10 Wrzesień 2013 Model do kupienia na: http://www.turbosquid.com/3d-models/3d-riddell-360-football-helmet-model/766478
Rekomendowane odpowiedzi