Julo Napisano 4 Lipiec 2013 Share Napisano 4 Lipiec 2013 Witam szanowne towarzystwo :) pytanie od początkującego: Po uzyciu smoothing groups na ścianie która ma idealnie proste poligony, pojawiają sie jakby kontury (rysy czy jak to nazwac :) ), jest to spowodowane prawdopodobnie tym ze niekture z tych poligonów majol wiencej niz 4 edge (majol je dla tego zeby polonczyc je z poligonami odstającej od tej ściany platformy) jak uniknąc niepoządanego efektu bez przemieniania wszystkich poligonów 4 edge? albo jakis fajny oszczendny sposób aby zamienic wszyskie polly w 4edge ale wszytko fajnie wyglondalo ? oczywiscie zamiszczam print screena zeby mozna było skumac o co mi chodzi (mam nadzieje ze zabardzo nie zakrencilem :) )[ATTACH=CONFIG]90985[/ATTACH] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wertjacek Napisano 4 Lipiec 2013 Share Napisano 4 Lipiec 2013 jeżeli smooting miał ci ładnie zaokraglic krawedzie to chyba nietrafiony pomysł.Ja bym zastanowił sie nad wykorzystaniem Chamfera,chcesz mieć ładnie zaokraglone,dajesz wiekszą wartośc aż do porządanego efektu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t0m3k Napisano 4 Lipiec 2013 Share Napisano 4 Lipiec 2013 zainteresuj sie "Polygon Smoothing groups" w modyfikatorze Edit Poly. Najlatwiej jest zaznaczyc czesc geometrii i kliknac Auto Smooth (ew. zmien threshold po prawej). Po wiecej info F1. P.S. mam nadzieje ze jezyk polski nie jest Twoim pierwszym jezykiem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Julo Napisano 4 Lipiec 2013 Autor Share Napisano 4 Lipiec 2013 hej, dzienki za odpowiedz :) na tych sreem shotach wlasnie wykozystalem Auto Smooth, a jak zmienie treshhold po prawej nawet na maksa to nic niezmienia, chodzi o to ze rysy na pionowych poligonach wychodzol po uzyciu auto smooth i pojawaijol sie tylko na poligonach kture mają wiencej jniz 4 edge. p.s zawsze mialem paly z dyktand, o sory raz mialem 2= :) - - - Połączono posty - - - dzienki za odpowiedz. nie krawendzie są ok chodzi o te kreski na pionowych poligonach po uzyciu smooth Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wertjacek Napisano 4 Lipiec 2013 Share Napisano 4 Lipiec 2013 no to wytłumacz po kiego ci te smooth.Plaszczyzny masz równe (screen1),robiac Chamfera zaokraglisz boki (screen3) wiec nie łapie po co to robisz,smooth czasami robi odwrotnie niż sie od niego oczekuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Julo Napisano 4 Lipiec 2013 Autor Share Napisano 4 Lipiec 2013 potrzebny mi smooth poniewaz chce nalozyc noise modifier , a jak go zakladam to i tak widac te kreski na poligonach. Chce poprostu dodac noise z smooth wtedy bende mial efekt jaki oczekuje, a jak dodam noise bez smootha to wyglonda kanciasto. daje następny print screen i z góry dzienki za odpowiedzi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
porti Napisano 4 Lipiec 2013 Share Napisano 4 Lipiec 2013 zainstaluj sobie jakiś słownik w przeglądarce bo aż boli jak się czyta twoje posty.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Julo Napisano 5 Lipiec 2013 Autor Share Napisano 5 Lipiec 2013 az tak to boli??? sory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dynamico Napisano 5 Lipiec 2013 Share Napisano 5 Lipiec 2013 Jeżeli chcesz użyć wygładzania lub modyfikatorów typu smooth to raczej pewne, że będą Tobie wychodziły takie "buraki". I chyba musisz zadbać o prawidłową siatkę. P.s. sorry też inaczej się pisze ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
player51 Napisano 6 Lipiec 2013 Share Napisano 6 Lipiec 2013 Może włącz jakąś korektę tekstu w przeglądarce, bo aż się słabo robi próbując czytać co Ty piszesz :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Julo Napisano 10 Lipiec 2013 Autor Share Napisano 10 Lipiec 2013 Dzienki ludzie, za wszystkie rady , nawet dla tych co tylko krytykowali moją grame a zadnej rady nie dali (zawsze mialem problem z gramą, choc nigdy w życiu mi to nieprzeszkadzało). wyjeście jest tylko jedno chyba, zrobic poprawną topologie z 3 i 4 edge polly, ponieważ jak nałoże texture na model to i tak te buraki mozna dostrzeć, dzienki jeszcze raz 3majcie sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Julo Napisano 10 Lipiec 2013 Autor Share Napisano 10 Lipiec 2013 hej, dzienki wszystkim za rady, nawet tym co tylko krytykowali moją grame a rady zadnej nie dali. musze poprostu porawną topologie zrobic z 3 i 4 edge na poligonach, bo nawet jak nałoże texture to i tak widac te buraki,. Pozdro dla wszytkich 3majcie sie - - - Połączono posty - - - o ja myślałem ze niewysłałem tego pierwszego posta, ahhh lol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aces87 Napisano 10 Lipiec 2013 Share Napisano 10 Lipiec 2013 Żeby modyfikator smooth dobrze wyglądał musisz zadbać o topologie siatki, powinieneś raczej trzymać się czworokątów, i kombinować tak by z nich była zbudowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się