Skocz do zawartości

Problem z wnetrzem boxa


Wowu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Pytanie jest nastepujące, po "otwarciu" zwyklego boxa, usunieciu jednej ze scian pojawia się jego wnetrze, ale brak tam polygona, tzn jest ale ze strony zewnetrznej, potrzebuje aby polygon był dwustronny. tak aby moc nalozyc powiedzmy dwie rozne tekstury, jedna na zewnatrz druga w srodku. Dzieki za pomoc. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

No ok, zrobiłem tak, ale "dwustronnych" poligonow nie mozna uzyskac aby mozna bylo modelowac z juz dwustronnym poly? Bo obraca o 180 ale wtedy srodek jest czarny :) Cięzki temat :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polygon zawsze ma dwie strony bo to płaszczyzna. Jak kartka papieru. I tak jak kartka na każdej stronie może mieć inną (ale też taką samą) treść - materiały double sided.

Co masz na myśli pisząc "aby mozna bylo modelowac z juz dwustronnym poly" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm po prostu zawsze razi mnie jak cos modeluje czy na plane czy wlasnie usuwając jakas sciane i widze srodek czarny i nic z nim nie moge zrobic. Ale obie sugestie mi pomogły dziękuję za pomoc.

 

Identyczna sytuacja jest jak zrobie line obrysuje jakis ksztalt zrobie edit poly tworzy sie wiadomo plane ale to samo, spod jest czarny jak zrobie CAP jedna strona nachodzi na druga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności