lestat85 Napisano 28 Lipiec 2013 Napisano 28 Lipiec 2013 Hej, piszę ponieważ mam problem z którym do tej pory się nie spotkałem. Podczas bakeowania normalki z hi poly do low poly wypala mi tylko około połowę tekstury, reszta jest czarna. Nie wiem o co chodzi zwłaszcza że do tej pory wypalałem dziesiątki tekstur i nic takiego się nie działo. UV set zrobiony prawidłowo. Paradoksalnie jeśli odwrócę całą UV-kę o 90 stopni to wypala już nieco więcej ale nadal około 25% jest czarne i nie wypalone. Bakeuje w scanline ze standardowymi ustawieniami (nic nie zmieniałem) - zawsze tak robię żeby sprawdzić czy się wszystko prawidłowo wypala zanim pozmieniam jakiekolwiek ustawienia bo - na potrzeby testów - tak jest szybciej. pozdrawiam! Wstawiam uv set i jak to wygląda po wypaleniu: http://imageshack.us/photo/my-images/13/d2o5.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/694/83wy.jpg/
deshu Napisano 28 Lipiec 2013 Napisano 28 Lipiec 2013 1. odwrócone normale 2. zbyt krótki ray length takie 2 pomysły mam
lestat85 Napisano 28 Lipiec 2013 Autor Napisano 28 Lipiec 2013 Dzięki za odzew Deshu, ale to nie to. Problem rozwiązany xView przyszedł z pomocą. Pozwolicie że zacytuję: "Overlapping Faces Highlights interpenetrating, coplanar faces. This should be avoided when possible to prevent rendering anomalies. " i tyle na ten temat. Problem rozwiązany.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się