Skocz do zawartości

3ds Max: problem z wypalaniem normalki


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej,

piszę ponieważ mam problem z którym do tej pory się nie spotkałem. Podczas bakeowania normalki z hi poly do low poly wypala mi tylko około połowę tekstury, reszta jest czarna. Nie wiem o co chodzi zwłaszcza że do tej pory wypalałem dziesiątki tekstur i nic takiego się nie działo. UV set zrobiony prawidłowo. Paradoksalnie jeśli odwrócę całą UV-kę o 90 stopni to wypala już nieco więcej ale nadal około 25% jest czarne i nie wypalone. Bakeuje w scanline ze standardowymi ustawieniami (nic nie zmieniałem) - zawsze tak robię żeby sprawdzić czy się wszystko prawidłowo wypala zanim pozmieniam jakiekolwiek ustawienia bo - na potrzeby testów - tak jest szybciej.

pozdrawiam!

Wstawiam uv set i jak to wygląda po wypaleniu:

http://imageshack.us/photo/my-images/13/d2o5.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/694/83wy.jpg/

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki za odzew Deshu, ale to nie to. Problem rozwiązany xView przyszedł z pomocą. Pozwolicie że zacytuję:

"Overlapping Faces

Highlights interpenetrating, coplanar faces. This should be avoided when possible to prevent rendering anomalies. "

i tyle na ten temat. Problem rozwiązany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności