lestat85 Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 Hej, piszę ponieważ mam problem z którym do tej pory się nie spotkałem. Podczas bakeowania normalki z hi poly do low poly wypala mi tylko około połowę tekstury, reszta jest czarna. Nie wiem o co chodzi zwłaszcza że do tej pory wypalałem dziesiątki tekstur i nic takiego się nie działo. UV set zrobiony prawidłowo. Paradoksalnie jeśli odwrócę całą UV-kę o 90 stopni to wypala już nieco więcej ale nadal około 25% jest czarne i nie wypalone. Bakeuje w scanline ze standardowymi ustawieniami (nic nie zmieniałem) - zawsze tak robię żeby sprawdzić czy się wszystko prawidłowo wypala zanim pozmieniam jakiekolwiek ustawienia bo - na potrzeby testów - tak jest szybciej. pozdrawiam! Wstawiam uv set i jak to wygląda po wypaleniu: http://imageshack.us/photo/my-images/13/d2o5.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/694/83wy.jpg/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
deshu Posted July 28, 2013 Share Posted July 28, 2013 1. odwrócone normale 2. zbyt krótki ray length takie 2 pomysły mam Link to comment Share on other sites More sharing options...
lestat85 Posted July 28, 2013 Author Share Posted July 28, 2013 Dzięki za odzew Deshu, ale to nie to. Problem rozwiązany xView przyszedł z pomocą. Pozwolicie że zacytuję: "Overlapping Faces Highlights interpenetrating, coplanar faces. This should be avoided when possible to prevent rendering anomalies. " i tyle na ten temat. Problem rozwiązany. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now