Napisano 28 Lipiec 201311 l Hej, piszę ponieważ mam problem z którym do tej pory się nie spotkałem. Podczas bakeowania normalki z hi poly do low poly wypala mi tylko około połowę tekstury, reszta jest czarna. Nie wiem o co chodzi zwłaszcza że do tej pory wypalałem dziesiątki tekstur i nic takiego się nie działo. UV set zrobiony prawidłowo. Paradoksalnie jeśli odwrócę całą UV-kę o 90 stopni to wypala już nieco więcej ale nadal około 25% jest czarne i nie wypalone. Bakeuje w scanline ze standardowymi ustawieniami (nic nie zmieniałem) - zawsze tak robię żeby sprawdzić czy się wszystko prawidłowo wypala zanim pozmieniam jakiekolwiek ustawienia bo - na potrzeby testów - tak jest szybciej. pozdrawiam! Wstawiam uv set i jak to wygląda po wypaleniu: http://imageshack.us/photo/my-images/13/d2o5.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/694/83wy.jpg/
Napisano 28 Lipiec 201311 l Autor Dzięki za odzew Deshu, ale to nie to. Problem rozwiązany xView przyszedł z pomocą. Pozwolicie że zacytuję: "Overlapping Faces Highlights interpenetrating, coplanar faces. This should be avoided when possible to prevent rendering anomalies. " i tyle na ten temat. Problem rozwiązany.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto