Juzwa Napisano 29 Lipiec 2013 Napisano 29 Lipiec 2013 Witam, Mam taki problem.... Mam obiekt skladajacy sie z wielu elementow. Z racji ze silnik na ktorym bedzie to renderowane nie wspiera jeszcze PF, jedynie geometrie, to jest to wlasnie Mesher particli (kilka tys obiektow). Jak zrobic by nie byl to jeden mesh? Po chłopsku: po jednym partiklu na mesha :)
AdiJager Napisano 30 Lipiec 2013 Napisano 30 Lipiec 2013 Skrypt: https://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/detach-elements
Juzwa Napisano 30 Lipiec 2013 Autor Napisano 30 Lipiec 2013 Dzieki, przetestuje potem :) Bo tym razem poradzilem sobie recznie, godzinka jak z bicza strzeliła..... :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się