Juzwa Napisano 29 Lipiec 2013 Share Napisano 29 Lipiec 2013 Witam, Mam taki problem.... Mam obiekt skladajacy sie z wielu elementow. Z racji ze silnik na ktorym bedzie to renderowane nie wspiera jeszcze PF, jedynie geometrie, to jest to wlasnie Mesher particli (kilka tys obiektow). Jak zrobic by nie byl to jeden mesh? Po chłopsku: po jednym partiklu na mesha :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdiJager Napisano 30 Lipiec 2013 Share Napisano 30 Lipiec 2013 Skrypt: https://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/detach-elements Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Juzwa Napisano 30 Lipiec 2013 Autor Share Napisano 30 Lipiec 2013 Dzieki, przetestuje potem :) Bo tym razem poradzilem sobie recznie, godzinka jak z bicza strzeliła..... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się