Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Mam taki problem że zawsze jak mam obiekt to spokojnie jak zaznaczam poszczególne poligony to mogę im nadawać inny materiał. Jednak teraz taki jeden obiekt zmieniam w animacji za pomocą Morpha i gdy zaznaczam poligony i zmieniam materiał to zmienia się na całości obiektu a nie tylko tam gdzie chcę. Da się to jakoś inaczej zrobić? Bo niby Material ID mają różne te poligony ale i tak mają ten sam materiał.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 670
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeśli pozostałe poligony nie mają nadanego innego materiału, to dany materiał zostaje przypisany całemu obiektowi. Natomiast jeśli chodzi o morphing materiału, to najlepiej to zrobić na morph material. Robisz dwa materiały jeden nad drugim i w pewnym momencie jednemu zmieniasz opacity z 100% na 0% z klatki na klatkę, lub płynnie, zależnie od tego, co chcesz osiągnąć.

Napisano
  • Autor

Inne poligony miały przypisany inny materiał, a dla tych chciałem jeszcze inny ustawić i wtedy u tamtych innych też się zmienia (na całości). Z tym Morph Material sprawdzę przy następnej okazji, bo tym razem poradziłem sobie ogólnie bez Morpha. Ale według mnie z tym morph materialem nie wypali bo nie mogę (tak jak pisałem) przypisać go do konkretnych poligonów więc i tak będzie on na całym obiekcie. A nie chodzi mi też o animację materiału. Ogólnie opiszę dokładniej co tam się dzieje: Chodzi o to że mam głowę robota i on ma taką szybkę zamiast oczu. Szybka wraz z głową to jeden obiekt, ale poligony szybki mają inny materiał niż reszta głowy. No i w trakcie animacji zmniejszała mu się trochę ta szybka i skopiowałem tą głowę i zrobiłem Morpha bo mogło się później przydać, ale właśnie nie działały mi dwa różne materiały na takim obiekcie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.