Sebazx6r Napisano 5 Sierpień 2013 Napisano 5 Sierpień 2013 Próbuje podążać za tym tutkiem z label pass i covarage pas.. Trochę to stare bo do Maya 2009. Nie chce mi się tego robić ręcznie. http://www.sigillarium.com/blog/lang/en/379/#III
praetorian Napisano 5 Sierpień 2013 Napisano 5 Sierpień 2013 Próbuje podążać za tym tutkiem z label pass i covarage pas.. Trochę to stare bo do Maya 2009. Nie chce mi się tego robić ręcznie. http://www.sigillarium.com/blog/lang/en/379/#III Późno już, nie chce mi się wczytywać. Czy to musi być na buforze, czy może być dodatkowy render ? Jeśli opcja 2, to skomplikowałem kiedyś taki shader, który to upraszcza - ogólnie mówiąc 16-to slotowy colorSwitch sterowany miLabel'em. binarki do mayi 2013 nt64: http://cgarea.com/MI.ZIP
Sebazx6r Napisano 6 Sierpień 2013 Autor Napisano 6 Sierpień 2013 Dzięki za odzew. Ogólnie robię to oldfashionway czyli render layer i oddzielne passy red green blue. Mógłbym zrobić to dopinając write to colorbuffor i przypisując maty. Chciałbym jednak to zrobić z automatu jakby się dało. Już patrze co tam utworzyłeś ciekawego. Ten color switch to ukrytych shaderów bo coś w 2014 nie chce mi działać. Zaraz zerkne z poziomu 2013. Ten Mi label nie powinien działać z labelpass? Chcialbym to w jednym pliku mieć najlepiej. Jeszcze pytanko czy w NUKE da sie wyodrebniac inne color mate'y niz red green blue? Pewnie i tak na koniec bedzie tak ze porobie kilka layer matow albo contribution passow na maty red green blue.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się