Skocz do zawartości

Custom Label pass Coverage pass


Sebazx6r

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Próbuje podążać za tym tutkiem z label pass i covarage pas.. Trochę to stare bo do Maya 2009. Nie chce mi się tego robić ręcznie.

 

http://www.sigillarium.com/blog/lang/en/379/#III

 

Późno już, nie chce mi się wczytywać. Czy to musi być na buforze, czy może być dodatkowy render ?

Jeśli opcja 2, to skomplikowałem kiedyś taki shader, który to upraszcza - ogólnie mówiąc 16-to slotowy colorSwitch sterowany miLabel'em.

 

binarki do mayi 2013 nt64:

http://cgarea.com/MI.ZIP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odzew. Ogólnie robię to oldfashionway czyli render layer i oddzielne passy red green blue. Mógłbym zrobić to dopinając write to colorbuffor i przypisując maty. Chciałbym jednak to zrobić z automatu jakby się dało.

Już patrze co tam utworzyłeś ciekawego.

Ten color switch to ukrytych shaderów bo coś w 2014 nie chce mi działać. Zaraz zerkne z poziomu 2013.

Ten Mi label nie powinien działać z labelpass? Chcialbym to w jednym pliku mieć najlepiej.

Jeszcze pytanko czy w NUKE da sie wyodrebniac inne color mate'y niz red green blue?

Pewnie i tak na koniec bedzie tak ze porobie kilka layer matow albo contribution passow na maty red green blue.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności