Jump to content

Custom Label pass Coverage pass


Sebazx6r

Recommended Posts

  • Replies 2
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Próbuje podążać za tym tutkiem z label pass i covarage pas.. Trochę to stare bo do Maya 2009. Nie chce mi się tego robić ręcznie.

 

http://www.sigillarium.com/blog/lang/en/379/#III

 

Późno już, nie chce mi się wczytywać. Czy to musi być na buforze, czy może być dodatkowy render ?

Jeśli opcja 2, to skomplikowałem kiedyś taki shader, który to upraszcza - ogólnie mówiąc 16-to slotowy colorSwitch sterowany miLabel'em.

 

binarki do mayi 2013 nt64:

http://cgarea.com/MI.ZIP

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za odzew. Ogólnie robię to oldfashionway czyli render layer i oddzielne passy red green blue. Mógłbym zrobić to dopinając write to colorbuffor i przypisując maty. Chciałbym jednak to zrobić z automatu jakby się dało.

Już patrze co tam utworzyłeś ciekawego.

Ten color switch to ukrytych shaderów bo coś w 2014 nie chce mi działać. Zaraz zerkne z poziomu 2013.

Ten Mi label nie powinien działać z labelpass? Chcialbym to w jednym pliku mieć najlepiej.

Jeszcze pytanko czy w NUKE da sie wyodrebniac inne color mate'y niz red green blue?

Pewnie i tak na koniec bedzie tak ze porobie kilka layer matow albo contribution passow na maty red green blue.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy