Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 113
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tak, jak obiecałem. Przesyłam poprawionego konika. Tak, jak radziliście, poprawiłem kopyta, nogi zrobiłem bardziej masywne, dodałem parę mięśni i chyba lekko zwiększyłem głowę.

 

:D:D:D

Czekam na komentarze.

Giorgione

Napisano

Ładnie to sie prezentuje ale on nie ma jak widac oczywiscie wysunientego czoła postaraj sie cos z tmy zrobic i chyba za bardzo szczeke ma do przodu walnieta hehe ale mozliwe ze ma tak byc :)

Napisano

no ucho to jednak musisz poprawic...wyglada jakos dziwnie...a co do konika to nadal nie poprawiles ogona..czy tak zostanie juz?

Napisano

Trudno powiedzieć. Jeszcze się nad tym nie zastanawiałem - jeśli chodzi o tego rycerza. Coś z tego na pewno - bo jest bardzo fajne.;)[yes]

 

Wiecie może jak mam zrobić rzeczkę płynącą - użyć particle, czy po prostu zanimować plane`a????

 

Giorgione

Napisano

plane z animowanym noise\'m albo siakims innynm modyfikatorem... mialem gdzies w pdf\'ie tutek o tym... jak znajde, to Ci wysle na maila...

 

pozdroofki

Napisano

... smok to swietny model, jak sie patrzy!

Ja bym jeszcze dorobil mu przednie lapy,

takie nie za duze, cos jak u T-REX\'a, ale

to juz kwestia gustu. Gratulacje! [spox]

Rycerzyk nawet, nawet...

Konik mi sie bardzo podoba tylko razi

mnie w nim jedna rzecz - te kopyta. [lol2]

Wyglada to troche tak, jak by mu sie

mialy zaraz nogi w kostkach zalamac.

 

Ogolnie bardzo fajno! [wow]

 

Pozdrawiam!

 

[Edited on 6-4-2003 by Viggo]

 

[Edited on 6-4-2003 by Viggo]

Napisano

wydaje mi sie, ze nie, poniewaz prace nad nim rozpoczales przed oficjalnym ogloszeniem tematu bitwy... aczkolwiek, gdybys go nie prezentowal wczesniej na forum, to i tak by to pewnie nie mialo znaczenia...

 

zreszta niech sie wypowie jakis moderator, tudziez juror

 

pozdroofki :)

Napisano

Jak na razie to zajmuj e si edyplomem, więc upgrade`ów będzie małao.

Na razie mały morfing błowy smoka - otiweranie i zamykanie gęby, marszczenie nosa i brwi, zamykanie pazurków. No i kości

Napisano

widze, ze sie bawisz w kontrolery... :) dobra sprawa...

 

hmmm... ladnie, ladnie - mozesz jeszcze jakies SOLVERY pododawac - w ogonie na przyklad albo w skrzydlach (bo dla szyi chyba zobiles, tak? moze zle widze...) beda baaaardzo pomocna w animacji, tudziez ustawianio poz...

 

pozdroofki

Napisano

Ukłąd kości mi sie podoba , bardzo fajnie ułożony :D , ale tak pokazałabys tego smoka z renderku z dodatkiem wygladajacym hehe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności