Jump to content

[3ds max2011] character animation=>1,5fps


duke_leto_2
 Share

Recommended Posts

Co tu duzo mowic, tragedia na calej lini. Mam ze 4 rigi postaci w scenie. Turbo smooth wylaczony, scena raczej prosta i niestety plynnosc animacji we viewporcie jest ponizej 2fps. Strasznie mulowato to dziala, animowanie zamiast byc przyjemnoscia staje sie kara za grzechy.. Wgralem nawet skrypt anim boost ale nic nie dal.

proca mam (4x2,5ghz)x2 a karte grafiki gtx 770.

czy jest jakas rada na ta dolegliwosc?

 

edit:

ukrylem wszystkie obiekty ktore nie sa potrzebne w danym momencie do ustawiania animacji. i tepo wzroslo do 5,6fps to juz umozliwia jako tako animacje..

Edited by duke_leto_2
Link to comment
Share on other sites

wiele rzeczy ma wpływ na prędkość viewporta, lista modyfikatorów w obiektach, systemy sił, modyfikatory geometrii i symulatory jak flex (zabójca viewporta przy niektórych ustawieniach), wersja maxa - tak tak, w wersji 2014 działa naprawde sprawnie, zrobili w końcu jak należy, włączone backgraundy, track view czy material editor, różne wersje maxa różnie sobie z tym wszystkim radzą.

ilość ramu, np jak masz 16gb a w menadżerze zadań pokazuje że korzysta z 14 czy 12 to pic na wodę, jak doładujesz do np 24gb ramu może okazać się że scena wciągnie ponad 16gb i przyspieszy.

Link to comment
Share on other sites

Ja ostatnio miałem podobne problemy, nie tylko z maxem, ale też np. w realflow, wszystko potwornie wolno chodziło.

Pomogło wgranie starszych sterowników do grafiki - mam gtx 660. Sterowniki z lutego rozwiązały problem. Zrób test i daj znać :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy