Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

;) No Bez przesady,Nie będzie nic wspólnego ze śmiercią, będzie to animacja kobiety tańczącej z pertnerem w rytmie jakiejś melodii. Jako, że dużo pracuję z dźwiękiem mój film będzie miał podkład dźwiękowy, obowiązkowo ;P Pierwszy raz coś z animuję na poważnie, ostatnio przerabiałem masę tutoriali, żeby kapnąć to całe riggowanie, i inne. Nie wiem jeszcze jak zrobić mimikę twarzy chociaż lekką, bo by się przydała.

Może kiedyś się pojawią jakies screeny.

Na razie będę się bawił na kartce ołówkiem i coś skrobał, jakieś konkretne otoczenie, jak robić film to na całego, a nie animacja samego mesha z biped'owym psyhique.

nara,

 

 

trzimejcie sie luftu

  • Odpowiedzi 27
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pierwsze rendery, rigg jż chyba zakończony, jeśli mi coś zepsuje to trzeba będzie robić od nowa, komp mi się często wieszał obecnie na dysku siedzi mi już z 10 plików z wielokrotnym "_recover" :D

Nie wiedziałem jak ją ułożyć więc puściłem cokolwiek, (disco rulezz !! ) tych scen nie będzie w animce, więc je narazie dam tu. z mimki chyba zrezygnuję. Całość w mojej głowie przybiera już końcowe kształty, a znając czarne poczucie humoru możecie się spodziewać bardzo śmiesznych scen w końcowej animacji, rendery poniżej

 

a teraz pytanko, jak animuję objekt , który się porusza w shag furze to futerko cały czas jest tak samo, a jak kręcę go normalnie (rotate) to włoski uginają w kierunku ShagVektor'a. Czemu podcas animacji się nie uginają i co z tym zrobić ??

Pozdrowaski

Napisano

wg mnie nalezy poprawic koperty w okolicach szyi na tym renderze z dyskotekowymi swiatlami dziwnie sie jej zuchwa cofnela.....

pozdrawiam

 

Vetis

Napisano

Błagam człowieku!!! Nie rób tańca disco!! Błagam cię bo inaczej cię znajdę i zrobię krzywde,nie możesz dać normalnego metalu?? Wsadzić jej gitarkę elektryczną i niech macha włosami??!! :D:D:D:D:D

Napisano

Hejka,

Na forum się kręci już dość dobrze, wiec coś wam opowiam, to będzie bajka, miało być tak:

Nie tak całkiem dawno temu , przeglądałem newsa opisującego rozpoczęcie bitwy, zarzymałem się przed tematami i już wiedziałem, co chcę robić, miała to być scana w której dziewczyna miała grać na gitarze i żałoście śpiewać, miały pękać szyby i nie tylko, w pokoju miało być lustro z którego miało wyjść odbicie tej kobiety i to odbicie miało wyrwać jej giterę i zrobić "kołnierzyk z krawatem" (if you know what i mean). i koniec, ale wszystkie nadzieje rozwiały mi tematy, które za chiny nie pasowały do majego pomysłu (balet, walka, tor przeszkód).

Ale na następny dzień już miałem nowy pomysł.

(ogólny zarys animacji):

Kobiera tańczy z partnerem, który przy okazji niszczy wszystko wokół siebie, ze starego gramofonu leci "la Cumparsita"- TANGO i na końcu gramofon przeżyje kryzys.

Reszta schowana jest w mroku tajemnicy, ale mam dla was już wstępnie wymodelowany gramofon, zajęłło mi to parę godzin (hmm speedmod. to nie był). ale pracka mi się podoba.

następnym razem pokażę już partnera naszej tancerki (myślę, że będziecie mile zaskoczeni).

www.republika.pl/gbusek/001.avi

sorry za jakość, ale nie mogę się zdecydować na kodek

Napisano

Przypominam kilka kwestii o których już pisałem na początku bitwy...(to dotyczy prawie wszystkich ale pozwolę sobie w Twoim wątku)

Konwencja... jeśli idziesz w humor, to idź w humor. Ale zdecydowanie. Nie tak na pół gwizdka i przy pomocy półśrodków... konsekwentnie.

I dwa... nie traktuj tematów tak ciasno i sztywno. Czy dziewczynka z gitarą nie podchodziła pod taniec? Mogła spokojnie... szkoda że rezygnujesz z tematu, na którym Ci zależało...

pozdrawiam

Napisano

Miło mi Kris, że tak sądzisz, ale pozostanę przy projekcie , który jest już w dalszym stadium rozwojowym, jak obiecałem jest już model kompletny partnera, udało mi się z animować shag hair-a. A co do humoru , hmmm, nie zabraknie go napewno, zapraszam do ściągniecia krótkiej animacji partnera

 

http://www.republika.pl/gbusek/002.avi

Napisano

Pomysł bardzo fajny :) włosy szczotki faktycznie są dużo sztywniejsze, ale może ta szczota wcale nie służy do zamiatania, tylko do tańca.. i... jeszcze do innych :)

pozdrawiam

Napisano

małe renderki, ma ktoś może pojęcie czy można takie slidery klonować zeby automatycznie przejęły drugą stronę ciała - konkretnie drugą rękę, to co widać na 2 screenie to są manipulatory ręki prawej.

pozdrawiam

Napisano

O MATKO!! :(

Bez urazy legolas, ale ja bym się nie podjął animacji takiej postaci :)) Same suwaczki na całym ekranie :D hihi.... może to kwestia przyzwyczajenia, albo przełamania, ale ja nie mam w nawyku tak animować.

Napisano

Z tymi sliderami było tak, że chciałem się dowiedzieć do czego to służy i jak to działa, więc od czego była pomoć w MAX'ie? nauczyłem się obsługi tego i wpadłem w manię, normalnie :P pod pewnym względem jest to nawet lepsze niż niż IKsplines, bo mogę sobie ustawić ograniczniki, a z drugiej strony ta nudna robota. A tak na boku to tylko kiepskie ustawienie kamery że tak łokieć wygląda. Nie pozostale mi chyba nic innego jak usunąc slidery i bawić sie przesuwając kolejne elementy szkieletu, bo się inaczej nie wyrobię z takim riggiem to trzeba się zgłosić do księgi rekordów Guinessa. Narka

Pozdrawiam

Napisano

Chyba już nie będzie updatów, jak mi się wydaje, ale ciągle mam nadzieję, zobaczcie rysunek i mi coś doradźcie!! :( .

Już próbowałem opróżniać folder "autoback".

Napisano

ja komunikaty z tej serji ogladam prawie codziennie ale przy wlanczanie maxa to go jeszcze nigdy nie widzialem

nielam sie

powodzenia

Napisano

Legolas... a dokladniej? kiedy to sie dzieje?

bo mam wrażenei że przy starcie maxa... wtedy reinstalacja... :)

Ale jesli przy otwieraniu pliku.... to daj nowy projekt i "zamerguj" elementy z pliku. powinno zadziałać.

Napisano

Dla spostrzegawczych - w tle jest to badziewie w kształcie prostokąta, a w rogu pisze "Starting 3ds(...)". chyba będzie reinstalka, ale mi się nie chce, tego robić, to zaczęło wyskakiwać, kiedy zainstalowałem WinXP SP2 - może to od tego ??




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności