Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam taki problem z bipedem że załóżmy stoi on normalnie w klatce 260 i chcę żeby uklęknął. No więc w 260 mam już klatkę jak stoi, a w klatce 280 chcę go tak przesunąć jakby kucał, a później dopasować mu nogi. Ale jak przesuwam jego położenie (za pomocą tych strzałek po prawo którymi się przemieszcza biped) to niby w tej klatce jest dobrze ale od klatki 260 do 280 najpierw leci w górę a później w dół. Jak temu zapobiec żeby bez sensu nie robić klatka po klatce?

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Robisz rzecz następującą: przeskakujesz na klatkę 260, zaznaczasz kość bip01, z prawej strony w całym panelu Motion masz zakładkę Key Info a w niej kolejny panel TCB. Rozwijasz go, odnajdujesz w nim Tension i ustawiasz na maxa (bodajże 50). Powinno załatwić sprawę. Jeśli nie to zrób to samo w klatce 280.

Biped ma automatycznie włączone pewne "pomocnicze" pierdoły, które mają nadawać płynności i sprężystości ruchom. Czasem sprawdza się to spoko, ale często też przeszkadza bo właśnie dodaje dziwne ruchy, których nie chcemy.

 

Poniżej screeny z panelami/zakładkami o których mówię:

 

rol_biped_key_info.gifGUID-CD1E287A-5786-4B61-89EE-78A10BB5822B-low.png

Napisano

Zadziałało ze zmianą w jednej klatce więc dzięki bo zawsze z tym się męczyłem i udawało mi się po zmianie jednej poprzedniej klatki to naprawić ale tu jakoś dziwnie mi wyszło bo bym musiał każdą klatkę edytować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności