Jump to content

Biped


bajtek
 Share

Recommended Posts

Mam taki problem z bipedem że załóżmy stoi on normalnie w klatce 260 i chcę żeby uklęknął. No więc w 260 mam już klatkę jak stoi, a w klatce 280 chcę go tak przesunąć jakby kucał, a później dopasować mu nogi. Ale jak przesuwam jego położenie (za pomocą tych strzałek po prawo którymi się przemieszcza biped) to niby w tej klatce jest dobrze ale od klatki 260 do 280 najpierw leci w górę a później w dół. Jak temu zapobiec żeby bez sensu nie robić klatka po klatce?

Link to comment
Share on other sites

Robisz rzecz następującą: przeskakujesz na klatkę 260, zaznaczasz kość bip01, z prawej strony w całym panelu Motion masz zakładkę Key Info a w niej kolejny panel TCB. Rozwijasz go, odnajdujesz w nim Tension i ustawiasz na maxa (bodajże 50). Powinno załatwić sprawę. Jeśli nie to zrób to samo w klatce 280.

Biped ma automatycznie włączone pewne "pomocnicze" pierdoły, które mają nadawać płynności i sprężystości ruchom. Czasem sprawdza się to spoko, ale często też przeszkadza bo właśnie dodaje dziwne ruchy, których nie chcemy.

 

Poniżej screeny z panelami/zakładkami o których mówię:

 

rol_biped_key_info.gifGUID-CD1E287A-5786-4B61-89EE-78A10BB5822B-low.png

Link to comment
Share on other sites

Zadziałało ze zmianą w jednej klatce więc dzięki bo zawsze z tym się męczyłem i udawało mi się po zmianie jednej poprzedniej klatki to naprawić ale tu jakoś dziwnie mi wyszło bo bym musiał każdą klatkę edytować.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy