bajtek Posted August 25, 2013 Share Posted August 25, 2013 Mam taki problem z bipedem że załóżmy stoi on normalnie w klatce 260 i chcę żeby uklęknął. No więc w 260 mam już klatkę jak stoi, a w klatce 280 chcę go tak przesunąć jakby kucał, a później dopasować mu nogi. Ale jak przesuwam jego położenie (za pomocą tych strzałek po prawo którymi się przemieszcza biped) to niby w tej klatce jest dobrze ale od klatki 260 do 280 najpierw leci w górę a później w dół. Jak temu zapobiec żeby bez sensu nie robić klatka po klatce? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PLS Posted August 25, 2013 Share Posted August 25, 2013 Robisz rzecz następującą: przeskakujesz na klatkę 260, zaznaczasz kość bip01, z prawej strony w całym panelu Motion masz zakładkę Key Info a w niej kolejny panel TCB. Rozwijasz go, odnajdujesz w nim Tension i ustawiasz na maxa (bodajże 50). Powinno załatwić sprawę. Jeśli nie to zrób to samo w klatce 280. Biped ma automatycznie włączone pewne "pomocnicze" pierdoły, które mają nadawać płynności i sprężystości ruchom. Czasem sprawdza się to spoko, ale często też przeszkadza bo właśnie dodaje dziwne ruchy, których nie chcemy. Poniżej screeny z panelami/zakładkami o których mówię: Link to comment Share on other sites More sharing options...
bajtek Posted August 25, 2013 Author Share Posted August 25, 2013 Zadziałało ze zmianą w jednej klatce więc dzięki bo zawsze z tym się męczyłem i udawało mi się po zmianie jednej poprzedniej klatki to naprawić ale tu jakoś dziwnie mi wyszło bo bym musiał każdą klatkę edytować. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now