DraB Napisano 6 Wrzesień 2013 Napisano 6 Wrzesień 2013 CasaX5 Strach przyznać ale to moje pierwsze podejście do exteriorów. Robione na podstawie zdjęcia. Na pewno dużo rzeczy można było zrobić lepiej. Pozdrawiam Max, Vray, PS Po południe: Noc:
marcin88 Napisano 7 Wrzesień 2013 Napisano 7 Wrzesień 2013 Rzeczywiście można by było troszkę podciągnąć. Nie jestem biegły w maxowych funkcjach więc napiszę Ci co rzuca się w oczy wizualnie ;) Zieleń troche plastykowa, mogłeś podciągnąć balans kolorów w ps. Drewno... Wydaje mi się, że to zwykła textura z bumpem? W tej wizce fajnie by było wymodelować poszczególne deski i stworzyć delikatny efekt nierówności. Niebo sztucznie wygląda, wydaje mi się, że słońce świeci z innej strony, niż sugeruje niebo. Woda wyszła jakaś taka brudna. Wnętrze wygląda tak jakby była nałożona tylko jedna podstawowa textura na wszystkie obiekty. Nocny render wygląda moim zdaniem słabo ale nigdy nie bawiłem się nocnymi renderami i nie będę się wypowiadał. Diabeł tkwi w szczegółach ;) pozdro
skalpel3d Napisano 7 Wrzesień 2013 Napisano 7 Wrzesień 2013 Przedmówca dobrze zaznaczył sprawy błędów szczególnie dotyczących oswietlenia sceny, mi najbardziej w oczy rzucaj się niskiej jakości materiały np leżaki zapewne mają być plastikowe a ty tego zupełnie nie widać, do desek tak tych na podłodze jak i ścianach jest darmowy floorgenerator http://www.cg-source.com/floorgenerator.php a jeszcze gdy zastosujesz multitexture map to na pewno uda cisie otrzymać fajny efekt drewna. W nocnym ujęcieu pokusiłbym się o podświetlenie basenu od wewnątrz może ci to dać bardzo fajny efekt, ogólnie obie sceny są za ciemne i wszelkie detale nikną
biszkopte Napisano 9 Wrzesień 2013 Napisano 9 Wrzesień 2013 jak tys się tu uchował z taką ilością postów i bez wizki ;) Mi najbardziej nie leży bg - niebo. W nocy przydała by się lepsza gra swiatłem niż tylko okno odbite w basenie :) Reszta jak przedmówcy.
DraB Napisano 9 Wrzesień 2013 Autor Napisano 9 Wrzesień 2013 Właśnie pracuję nad poprawkami, będzie lepiej :)
DraB Napisano 11 Wrzesień 2013 Autor Napisano 11 Wrzesień 2013 (edytowane) Hej, wprowadziłem kilka zmian i poprawek. Myślę i mam nadzieję, że teraz lepiej to wygląda. Pozdrawiam Edytowane 11 Wrzesień 2013 przez DraB
skalpel3d Napisano 11 Wrzesień 2013 Napisano 11 Wrzesień 2013 Sorry ale to jest totalna porażka szczególnie mówię o ujęciu dziennym całkowite niezgranie tła ze światłem w scenie, jeśli masz z tym problemy spróbuj zrobić oświetlenie sceny przy pomocy hdri, materiał wody nadaje się na materiał do rzeki lub jeziora w basenie masz przezroczysta wodę. Albo za mocno wyostrzyłeś w postprodukcji albo sypie ci się filtr aa ząbkowane krawędzie desek
Rekomendowane odpowiedzi