bajtek Napisano 7 Wrzesień 2013 Napisano 7 Wrzesień 2013 Zawsze się zastanawiałem czy jest taka możliwość w 3ds maxie że mamy jakiś obiekt i czy da się zrobić że max zrobi nam z tego jpg lub co innego jak się ustawiają poligony na obiekcie. Później żeby to otworzyć w PS lub innym programie i samemu stworzyć teksturę według poligonów. Kiedyś widziałem na jakimś screenie takie okienko w maxie gdzie ludzie dopasowywali tekstury ale nie wiem czy dzięki temu da się to zrobić i nie wiem jak to otworzyć.
bajtek Napisano 8 Wrzesień 2013 Autor Napisano 8 Wrzesień 2013 I dzięki temu da się samemu robić tekstury według modelu?
MariushO Napisano 8 Wrzesień 2013 Napisano 8 Wrzesień 2013 Da się i jak rozłożysz sobie Uv dokładnie to texturka będzie idealnie pasować do modelu. http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3d-studio-max/an-introduction-to-uvmapping-in-3d-studio-max-using-the-unwrap-uvw-modifier/ http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3d-studio-max/an-introduction-to-uvmapping-in-3d-studio-max-using-the-unwrap-uvw-modifier-part-2/ Tutaj masz tutoriala dla poczatkujacych jak to wszystko działa. Powodzenia!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się