Skocz do zawartości

Adobe zapowiada ważną aktualizację oprogramowania wideo w Creative Cloud


adek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Byłem ich fanem ale po wprowadzeniu CC to chyba musieliby zacząć je dawać swój soft za darmo żebym znowu ich obdarzył sympatią. Oprócz paru rzeczy w Premiere Pro (którego używałem, reszty średnio więc nie znam się) to znowu rewelacji nie ma i jakoś nie widzę sensu wydawania kasy na nową wersję chyba, że akurat komuś z danych rzeczy bardzo brakowało. Chociaż i tak jest już lepiej niż w przypadku aktualizacji Photoshopa gdzie nowe rzeczy mogą wzbudzić tylko śmiech na sali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetne zmiany, niektóre genialne jak direct link między Premiere i Speedgrade + efekty Lumetri. Tego się nie da przecenić. Say goodbye to reconforming. Ostatnie zmiany w montażu po gradingu, proszę bardzo.

Adobe Anywhere też genialne, ale to było wiadomo już*wcześniej.

Media Encoder zaczyna być faktycznie przydatnym pipelinowym narzędziem. Możliwość wrzucenia speedgrade'owego .look-a, dodania napisów w overlayu albo zaimportowania sekwencji FCP XML bez otwierania Premierki... itd itp, to już zaczyna się robić przydatne, szczególnie że ten ostatni łatwo wygenerować, co de facto daje możliwość skryptowego wykorzystania tego softu.

No i masa optymalizacji. IMO małe studia dostaną niezłego powera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj na IBC widzialem "nowosci" w CC - te same co rok temu!!! Premiere - oczywiscie - troche jest nowosci (to co wspomina Rotomonks) ale AFX to porazka - jak mozna przez rok walic scieme, ze nowoscia jest integracja Cinemy?? IBC 2012, NAB 2013 i IBC 2013 - non-stop ten sam pokaz Levine'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach