tomjacki Napisano 11 Wrzesień 2013 Napisano 11 Wrzesień 2013 Witam, dawno nic nie wrzucałem, jednak teraz mam nadzieje to nadrobić. W planach mam wymodelowanie całego domu, a właściwie jego wnętrza wraz z całym wyposażeniem. Ogólny zarys domu już mam, teraz muszę go tylko czymś zapełnić :). Dziś machnąłem render samej lodówki i oto rezultat mojej pracy. (Soft to 3dsmax+vray) Jak myślicie co można tu jeszcze poprawić? I pytanie do zaprawionych w boju z renderami studyjnymi, lepiej świecić zwykłymi lightbox'ami czy może hdrką? Miałem spory problem ze światłem zanim otrzymałem efekt który mnie wystarczająco zadowolił. Pozdr
xmass Napisano 12 Wrzesień 2013 Napisano 12 Wrzesień 2013 ja ogólnie oświetlam vray lightami w studio. Mam wtedy większą kontrole nad tym co chce osiągnąć, no i łatwiej eksperymentować :) Co do lodóweczki: ta tekstura brushed aluminium (czy cokolwiek) wygląda nieciekawie. Jakby ci mapowanie się rozjechało. Anisotropic za słaby, nie czuć że to taki materiał 'lodówkowy' ;) W rejonie zamrażarki to w ogóle faktóry nie widać, ale to pewnie przez to że nic się tam nie odbija ;) Ogólnie ładnie. Jedziesz dalej.
tomjacki Napisano 12 Wrzesień 2013 Autor Napisano 12 Wrzesień 2013 Dzięki za odpowiedz co do oświetlenia studia, będę dalej eksperymentował. Tymczasem wstawiam lekko poprawiony model lodówki, mianowicie poprawiłem trochę mapowanie frontów (nie rozjeżdża się już na krawędziach) i dodałem teksturę u spodu górnych drzwiczek przy okazji lekko ją poprawiając. Myślę że lodówce póki co odpuszczę (chyba że macie jakiś pomysł na poprawienie jeszcze tekstury "szczotkowanej stali") Dziś kolejny studyjny render wymodelowanego przeze mnie zegarka ;) ps. Zmniejszyłem rozdziałke i jakość renderu, za długo to wszystko trwało ;) Pozdr
tomjacki Napisano 1 Październik 2013 Autor Napisano 1 Październik 2013 Ok, troszkę posunąłem projekt do przodu i tak wrzucam pierwsze rendery jakie udało mi się wykonać. Jak zwykle proszę o konstruktywną krytykę :) W sumie nastawiałem się póki co na rendery salonu. Kuchnia i jadalnia jeszcze wymaga dopieszczenia. Zaznaczam, że wszystkie modele wykonałem sam, za wyjątkiem laptopa który stoi na meblach(w pewnym momencie mój laptop powiedział "starczy" i viewport niesamowicie zaczął klatkować :)). Sam projekt wnętrza jest mojego autorstwa W dalszych planach mam ochote zrobić budynek z zewnątrz, model domu już w wiekszości jest wymodelowany, można go ujrzeć przez okno na jednym z renderów. pozdr
Szosz Napisano 1 Październik 2013 Napisano 1 Październik 2013 Moim zdaniem spoko wyszło, sam pomysł na chatę z rozmachem świetny, ale nie chciałbym tej budy ogrzewać. ;-)
skalpel3d Napisano 1 Październik 2013 Napisano 1 Październik 2013 wrzuć materiał podłogi w overridemla będzie znacznie lepiej przestanie ci rzutować barwa podłogi na inne obiekty szczególnie ściany i sufit, sypie ci się aa w kilku miejscach szczególnie widoczne na pierwszym ujęciu na krawędziach szkła od stolika mocne ząbkowania daj filtr mniej ostrzący. Plamy światła na ścianach są za mocno prześwietlone jak na takie słonce za oknem. Grzyb na stykach ścian od za mocnego AO. Te hokery w kuchni są zasadniczo za wysokie w ogóle jakoś nie przemawia do mnie koncepcja takiej wysokiej dostawki do wyspy, no i łóżeczko dziecięce w tym miejscu to nie najlepsze połączenie psuje koncepcje tego pomieszczenia :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się