Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Sieć restauracji Chipotle postanawia opowiedzieć pewną historię na temat jedzenia produkowanego przez korporacje. Aby tego dokonać rozpoczyna współpracę ze znaną agencją reklamy, doświadczonym studiem animacji, a do tego jeszcze dorzuca grę mobilną.

 

Pełna treść: The Scarecrow

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

A mi się podoba obrazkowo jak i w przekazie. Czasami trzeba dosłownie, jak się robi takie kampanie na okrętkę i inteligentnie to ludzie nie rozumieją. Poza tym widać, że film jest skierowany do młodszych widzów - stąd prostota przekazu. Inną kwestią jest czy faktycznie jest to zdrowe żarcie a nie kolejna korporacja karmiąca ludzi chemią pod przykrywką zdrowego żarcia...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności