CzAk1 Napisano 12 Wrzesień 2013 Napisano 12 Wrzesień 2013 Sieć restauracji Chipotle postanawia opowiedzieć pewną historię na temat jedzenia produkowanego przez korporacje. Aby tego dokonać rozpoczyna współpracę ze znaną agencją reklamy, doświadczonym studiem animacji, a do tego jeszcze dorzuca grę mobilną. Pełna treść: The Scarecrow
biglebowsky Napisano 13 Wrzesień 2013 Napisano 13 Wrzesień 2013 Szczery w przekazie to eufemizm. Filmik jest zwyczajnie prostacki przekazie i jeśli tak ma się ludzi zniechęcać do fastfoodow to wątpię żeby się to udało. Obrazkowo prześwietne.
beny Napisano 13 Wrzesień 2013 Napisano 13 Wrzesień 2013 W przekazie to Fast Food Nation nie jest ... ale obrazek ładny.
pikok Napisano 15 Wrzesień 2013 Napisano 15 Wrzesień 2013 A mi się podoba obrazkowo jak i w przekazie. Czasami trzeba dosłownie, jak się robi takie kampanie na okrętkę i inteligentnie to ludzie nie rozumieją. Poza tym widać, że film jest skierowany do młodszych widzów - stąd prostota przekazu. Inną kwestią jest czy faktycznie jest to zdrowe żarcie a nie kolejna korporacja karmiąca ludzi chemią pod przykrywką zdrowego żarcia...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się