Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Sieć restauracji Chipotle postanawia opowiedzieć pewną historię na temat jedzenia produkowanego przez korporacje. Aby tego dokonać rozpoczyna współpracę ze znaną agencją reklamy, doświadczonym studiem animacji, a do tego jeszcze dorzuca grę mobilną.

 

Pełna treść: The Scarecrow

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 4,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Szczery w przekazie to eufemizm. Filmik jest zwyczajnie prostacki przekazie i jeśli tak ma się ludzi zniechęcać do fastfoodow to wątpię żeby się to udało.

Obrazkowo prześwietne.

Napisano

W przekazie to Fast Food Nation nie jest ... ale obrazek ładny.

Napisano

A mi się podoba obrazkowo jak i w przekazie. Czasami trzeba dosłownie, jak się robi takie kampanie na okrętkę i inteligentnie to ludzie nie rozumieją. Poza tym widać, że film jest skierowany do młodszych widzów - stąd prostota przekazu. Inną kwestią jest czy faktycznie jest to zdrowe żarcie a nie kolejna korporacja karmiąca ludzi chemią pod przykrywką zdrowego żarcia...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności