Napisano 12 Wrzesień 201311 l Sieć restauracji Chipotle postanawia opowiedzieć pewną historię na temat jedzenia produkowanego przez korporacje. Aby tego dokonać rozpoczyna współpracę ze znaną agencją reklamy, doświadczonym studiem animacji, a do tego jeszcze dorzuca grę mobilną. Pełna treść: The Scarecrow
Napisano 13 Wrzesień 201311 l Szczery w przekazie to eufemizm. Filmik jest zwyczajnie prostacki przekazie i jeśli tak ma się ludzi zniechęcać do fastfoodow to wątpię żeby się to udało. Obrazkowo prześwietne.
Napisano 15 Wrzesień 201311 l A mi się podoba obrazkowo jak i w przekazie. Czasami trzeba dosłownie, jak się robi takie kampanie na okrętkę i inteligentnie to ludzie nie rozumieją. Poza tym widać, że film jest skierowany do młodszych widzów - stąd prostota przekazu. Inną kwestią jest czy faktycznie jest to zdrowe żarcie a nie kolejna korporacja karmiąca ludzi chemią pod przykrywką zdrowego żarcia...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto