kuba098 Napisano 28 Wrzesień 2013 Napisano 28 Wrzesień 2013 Cześć, zacząłem się troszkę bawić 3ds maxem ostatnio, a to pierwszy wymodelowany przeze mnie mebel Proszę nie jeździjcie po mnie za wygląd renderu bo jest to tylko szybki render dla Was do podglądu. Zrobiłem w photoshopie teksturę materiału na siedzenie i oparcie, widać jednak zwłaszcza na siedzeniu od frontu, że tekstura się dziwnie łączy na zawinięciu :/ Modyfikator UVW Map sobie z tym nie radzi i nie wiem co zrobić, żeby tekstura na siedzeniu się ładnie zawijała, a nie ucinała :/ Jak to ogarnąć ?
Dynamico Napisano 28 Wrzesień 2013 Napisano 28 Wrzesień 2013 Jeżeli chcesz mieć bardzo dokładnie rozłożoną teksturę to musisz "rozwinąć" siatkę siedziska za pomocą Unwrap UVW.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się